Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wat een lekkere modellen weer zeg. Die Donkervoort ziet er toch best aardig uit in deze kleurencombo Persoonlijk had ik een gele of rode Lotus willen hebben
Blauwe Aston Martin zou der mooi bij staan. Kijken of je die keer op de kop kunt tikken.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Duss...dit is nog eens een update die je niet elke dag ziet.
Erg lekker hoor, vooral die Pagani, Lotus en Nissan. Wat mij betreft mag je vaker zo'n dag vrij hebben
"Brengt de ochtend avondrood, dan heeft er iemand met je klok gekloot".
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).
Ik heb snel een paar overzichts foto's gemaakt plus een aantal foto's van een nieuwe update: de Mercedes-Benz SLS AMG . Een perfect voorbeeld van "hate it or love it" volgens mij. Ik vind 't in ieder geval een extreem mooie wagen en de specs (tests zijn er voorlopig nog niet) liegen er niet om: ruim 560 pk en +/- 650 Nm en 0-100 in 3,8 sec.