Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vandaag weer een model binnen gekregen, helaas moet ik hem eerst oplappen want er is een wiel afgebroken. Maar wel super blij mee want het is een erg zeldzaam model. Foto's volgen snel.
Weer een kleine update, ik wou erg graag een paar ut models modellen erbij nadeel hiervan is dat ze schreeuwend duur zijn. De braun vond ik ook een mooie uitvoering met dat zwart en fel geel.
chris001 schreef:Mooie update. Zijn UT models zo duur dan?
Ut models bestaat al een lange lange tijd niet meer, volgens mij is het een onderdeel van autoart geworden of iets dergelijks. Deze modellen heb je niet onder de 80 euro en de zeldzame modellen zoals naked lady lopen op tot over de 300 euro.... Dus ja dat vind ik best duur voor een modelauto van ongeveer 10 jaar oud.
Mooie aanvullingen aan je collectie. De GT2 Repsol is hier mijn favoriet!
UT's kunnen inderdaad soms zeer duur zijn. En dan moet je nog letten dat de velgen min of meer intact zijn.
Knappe updates
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Eergisteren een model gekocht van een F4 phantom schaal 1:32. Ik wilde eigenlijk een 1:18 maar die zijn alleen in Amerika te krijgen. Ik heb echt 0 ervaring met ebay dus dat is erg lastig. De F16 schaal 1 op 18 ben ik eigenlijk naar opzoek. Zal binnenkort wat foto's schieten ervan