Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Je weet inmiddels toch wel hoe ik over dit soort setjes denk Toch ?
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Die zwarte F1 is echt heel mooi geworden zeg! staat hem echt fantastisch en met zo'n body echt een mooie compromise tussen een racer en een straat auto!
De F40 is natuurlijk nooit verkeerd, al heb ik niet heel veel met de auto. Mooie set in ieder geval!
En over sets gesproken, indrukwekkend die 3.0 csl set! Vooral die witte, ja erg mooi. Zet er maar eentje van Autoart hier in de kast
Als ik het allemaal nog eens over moest doen ging ik ook van die kneijterharde dikke oude BMW's verzamelen !! Wist niet eens dat er zoveel verschillende uitvoeringen van waren...
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Hallo verzamel vrienden
bedankt voor jullie reactie
er zijn div mensen die de rest van mijn nieuwe verzameling willen zien
hierbij doe ik alvast de 4 lamborghini's die in mijn verzameling staan
ik ga nu ook maar staat modellen verzamelen omdat er van de lambo's geen race versie's zijn in 1:18 voor zover ik weet