geduld is een schone zaak.117ayrton schreef:ziet er goed uit ,alleen heb ik liever foto's
![]()
De Skoda 120 was 89 Kronen. Vergelijk dat met een Hongwell/Cararama model hier. De Majorette's waren tussen de 39 en 59 (dubbelpack) Kronenmaikel schreef:Schelen de prijzen veel in Tsjechië vergeleken met hier ( dat heb ik namelijk gehoor)
Bij de weg: er zitten zo te zien leuke modellen tussen
he dat is ook toevallig,ik ben ook juist terug uit een weekje tjechie,maar ik ben wel gaan skieenjonnoT schreef:Geweldige up-date.Je bent wel met een Oostblok kruistocht bezig
Ik heb echt gewacht op een model van de Tatra. Ik ben blij dat men eindelijk dat ook heeft uitgebracht. Ik had hem al in 1:43.jonnoT schreef:Geweldige up-date.Je bent wel met een Oostblok kruistocht bezig
Ligt er dan echt aan waar je hebt gekeken. In Praag heb je een shopping centre, Novy Samochod waar men ze verkocht.coolpappa04 schreef:[..]
he dat is ook toevallig,ik ben ook juist terug uit een weekje tjechie,maar ik ben wel gaan skieen![]()
ik heb mij moe gezocht naar een degelijk 1/18 model van autoart of een ander goed merk,maar niet gevonden![]()
waarschijnlijk is dat daar niet zo populair als bij ons
De afgebeelde Tatra is een 603. Daar heb ik er ook in 1:43 van. Er zijn slechts 2 modellen bekend van een Tatra in 1:64, een Tatra T87 van Summer (als iemand die heeft, ik hou me aanbevolen) en deze 603 van Grell. Vooral de 603, 613, 700 en Tatraplan hebben mijn interesse.jonnoT schreef:Bedoel je de Tatra 87 of zo met die vin achterop? Een 1:1 kom ik hier nog wel is tegen
Vergeleken met de Citroën vind ik hem niet zo. De Citroën is een echt model van het wagentje, waar de Megane feitelijk de personenwagenversie is met een andere bedrukking. Toch is het inderdaad een heel aardig model van de Megane.Droes schreef:Van een update gesproken![]()
Die Renault Megane was mij niet bekend, best mooi gedaan
Ja, maar dit is zelfs voor mij vrij uitzonderlijkjonnoT schreef:blijft zo'n beetje per dozijn bij je gaan en elke keer weer van die leuke modelletjes. Dit keer springt de Lotus Elan er voor mij uit![]()