Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker schreef:Het hielp enorm toen ik er de onderplaatjes afhaaldee, dat was altijd al een doorn in mijn oog. Nu kan ik alle F1 op een plank neer zetten in 3 rijen dik. Indrukwekkend gezicht hoor!
geloof je best hoor peter ,en mj wat zegt die daar van
Die weet niet wat ze ziet! Iets teveel pakketjes kwamen weer binnen.
Deze 4 vandaag van ebay ontvangen. Ik moest ff slikken want de term wrakjes is nog aardig... Ze waren 5 euro op ebay. Het is een Corgi Marcos Volvo, een Ferrari Berlinetta Le Mans, een Rover en een Dinky Toys scout car. De Ferrari en Marcos heb ik reeds opengeboord en zwemmen nu in de thinner. Die ga ik weer in de orginele kleur spuiten en bij MK Models moet ik een raampje bestellen voor de Ferrari. De Rover is zo kaal, dat ik eigenlijk ramen en binnenwerk, een grille nodig heb en dan is ie 3x de totaal waarde.
Bracer schreef:ook leuk eens auto's in goede staat te krijgen natuurlijk maar als je ze opknapt zit er toch iets van jezelf in nieuwe laagje verf doet ze idd goed!
Ja vooral als je weet dat ze al een leven achter zich hebben, deze zijn ongeveer 25 jaar oud. Dan red je ze van de vuilnisbak.