MC: 450 SLC 5.0 Bandama Rally, 1981

MC: 230 SL, Spa-Sofia-Luik Rally, 1963

MC: 300 SLR, Mille Miglia, 1955

Bang: 300 SL, Luik-Rome-Luik Rally, 1955

Max: 300 SL, Carrera Panamericana, 1952

Binnenkort weer meer Brandweer wagens
Ron

Hij is gaaf he, TomTom_Aston-Martin schreef:mille miglia![]()
Wat een prachtige bak is de 300 SLR toch
Wacht ff Ferry,squadraminiatura schreef:Hallo Ron,
Wederom een leuke update en info omtrent de pausmobiel.
Wat betreft die Hans Heyer MB, dat is een erg leuke kit zeg, veel detailwerk![]()
En wat een heftige machine met die dikke V8![]()
Maarrre..wist je dat de echte te koop staat
![]()
Geen gekheid, vraagprijs € 2.000.000,-
Ik zoek het nog wel even op..
Groeten,
Ferry
Tom kijk maar ff, TO Modells, uit UkranieMB 500 Sec Ronnie schreef:Tom, weet ik eigenlijk niet, hij is gewoon niet mooi afgewerktTom_Aston-Martin schreef:Dus als ie eens wordt aangeboden voor een nette prijs kunnen we hier een ML+paus verwachten?![]()
![]()
Ron
Is idd moeilijk deze keuze Ron , aan de ene kant zou je hem willen toevoegen om je verzameling zo compleet mogelijk te maken en aan de andere kant laat je hem staan omdat de afwerking niet voldoetMB 500 Sec Ronnie schreef:[daarom juist, wie wil er nu een poppetje in een modelauto, met een wiite jurk aan, het lijkt wel een trouwerij achter glas![]()
Ron
Bondracer schreef:Is idd moeilijk deze keuze Ron , aan de ene kant zou je hem willen toevoegen om je verzameling zo compleet mogelijk te maken en aan de andere kant laat je hem staan omdat de afwerking niet voldoetMB 500 Sec Ronnie schreef:[daarom juist, wie wil er nu een poppetje in een modelauto, met een wiite jurk aan, het lijkt wel een trouwerij achter glas![]()
Ronik ken dat gevoel , zit zelf in zo'n tweestrijd met de Ford GT uit de James Bond-reeks
(een blunder van UH). Die G-klasse vind ik persoonlijk nog meevallen maar die Paus in die ML lijkt me wel wat overmaats. Als je op de foto die vooraan genomen is kijkt en je probeert die Paus eens achter het stuur te plaatsen dan denk ik dat de volle cabine
gevuld is
![]()
wordt moeilijk
Beste Guy,Bondracer schreef:bij ons kosten de JB's met verzending om en bij de 25€
Groeten Guy
Tom_Aston-Martin schreef:170 euro is inderdaad veeel te veel voor die paulmobiel! Wat Guy (Bondracer) ook al zei, probeer die maar eens in de cabine te drukken, gaat je niet lukken denk ik![]()
Ik snap het volkomen dat je dit model over je kant laat gaan
![]()
@ Ron,MB 500 Sec Ronnie schreef:Heb ik op de afgelopen Namac een witte ML van MC gekocht (met reserveband)![]()
Na een grondige inspectie samen met de 2 andere ML's van Minichamps, kom ik er uit dat dit totaal nieuw model is, kijk ff mee.
De linker de gewone, midden met reserve wiel, rechts de ML 63 AMG
Alle 3 een andere voorkant; luchtinlaat in de voorbumper, en beschermingsplaat onder de voorbumper, de witte heeft een andere grill.
Achterkant, natuurlijk anders door het reserve wiel, of de 4 pijpen van de AMG, maar de beschermingplaat onder de achterbumper zijn alle 3 verschillend, witte heeft ook nog 2 reflectie balken in de achterbumper, en achter het wiel zit gewoon een kentekenplaat (Hmm).
Tevens heeft de gewone, geen zijkantbeschermers, de AMG enorme zijkantbeshermers met een soort traanstaal effect en die witte weer normale smale.
Al met al zeer blij, met de 3 vershillende ML's![]()
Ron