Einde Topic

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Re: Ron Mercedes paradijs 1/43 (24-11)Namac, Pausmobiel, fire

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

SL rally wagens,

Afbeelding
MC: 450 SLC 5.0 Bandama Rally, 1981
Afbeelding
Afbeelding
MC: 230 SL, Spa-Sofia-Luik Rally, 1963
Afbeelding
Afbeelding
MC: 300 SLR, Mille Miglia, 1955
Afbeelding
Afbeelding
Bang: 300 SL, Luik-Rome-Luik Rally, 1955
Afbeelding
Afbeelding
Max: 300 SL, Carrera Panamericana, 1952
Afbeelding

Binnenkort weer meer Brandweer wagens

Ron :thump_up:
Tom_Aston-Martin

Re: Ron Mercedes paradijs 1/43 (25-11)Pausmobiel, fire, SL Rally

Bericht door Tom_Aston-Martin »

mille miglia :dance: :dance: Wat een prachtige bak is de 300 SLR toch :worshippy:
Afbeelding
MB 500 Sec Ronnie

Tom_Aston-Martin schreef:mille miglia :dance: :dance: Wat een prachtige bak is de 300 SLR toch :worshippy:
Hij is gaaf he, Tom :thump_up:

Ik heb nog maar 5 kitjes (3x SMTS & 2x Southern Cross Miniatures) van dit model (300 SLR)

als ik weer wat meer tijd heb, om te hobbien, ga ik de volgende versies maken:
SMTS (white Metal, super gedetaillerd):
- Targa FLorio 1955, #104, met een lange hoofdsteun achter de chauffeur
- Le Mans 1955, #19, met lucht rem en korte hoofsteun
- Mille Miglia 1955, #722 of #658 (2 of 1 lange hoodsteun)
SCM (resin met luchtrem en korte hoofsteun, uitkapbaar)
- Eifelrennen 1955, #1
- Le Mans 1955, #20 of #21, of de Zweedse GP #1
Afbeelding

Ron
MB 500 Sec Ronnie

Nog ff een brandweer update

Afbeelding
Afbeelding
MC L 3500

squadraminiatura
Schaal: 1:43

Bericht door squadraminiatura »

Hallo Ron,

Wederom een leuke update en info omtrent de pausmobiel.

Wat betreft die Hans Heyer MB, dat is een erg leuke kit zeg, veel detailwerk :thump_up2:
En wat een heftige machine met die dikke V8 :thump_up:

Maarrre.. :shhh: wist je dat de echte te koop staat :shock:
Geen gekheid, vraagprijs € 2.000.000,-

Ik zoek het nog wel even op..

Groeten,
Ferry
MB 500 Sec Ronnie

squadraminiatura schreef:Hallo Ron,

Wederom een leuke update en info omtrent de pausmobiel.

Wat betreft die Hans Heyer MB, dat is een erg leuke kit zeg, veel detailwerk :thump_up2:
En wat een heftige machine met die dikke V8 :thump_up:

Maarrre.. :shhh: wist je dat de echte te koop staat :shock:
Geen gekheid, vraagprijs € 2.000.000,-

Ik zoek het nog wel even op..

Groeten,
Ferry
Wacht ff Ferry,

Ik heb mijn overschrijvingscheques bij de hand.

Te koop :!: dit race monster, veel te weing geld voor zo'n auto, kan ik ook 2 Bugatties V. voor kopen. :idea: of iets anders 4x, 8x, 50x 100x 200x de vraagrijs, het is maar wat je wilt.

Bedankt voor je info en reactie :thump_up: :thump_up: :thump_up:

Ron
MB 500 Sec Ronnie

MB 500 Sec Ronnie schreef:
Tom_Aston-Martin schreef:Dus als ie eens wordt aangeboden voor een nette prijs kunnen we hier een ML+paus verwachten? :mrgreen: :thump_up:
Tom, weet ik eigenlijk niet, hij is gewoon niet mooi afgewerkt :cry:

Tom kijk maar ff, TO Modells, uit Ukranie
Afbeelding
Het GE van spark is toch wel een paar keer beter
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De ML voor de nieuwe Paus
Afbeelding
Afbeelding

daarom juist, wie wil er nu een poppetje in een modelauto, met een wiite jurk aan, het lijkt wel een trouwerij achter glas :D

Bondracer

Bericht door Bondracer »

MB 500 Sec Ronnie schreef:[daarom juist, wie wil er nu een poppetje in een modelauto, met een wiite jurk aan, het lijkt wel een trouwerij achter glas :D

Is idd moeilijk deze keuze Ron , aan de ene kant zou je hem willen toevoegen om je verzameling zo compleet mogelijk te maken en aan de andere kant laat je hem staan omdat de afwerking niet voldoet :cry: ik ken dat gevoel , zit zelf in zo'n tweestrijd met de Ford GT uit de James Bond-reeks :evil: (een blunder van UH). Die G-klasse vind ik persoonlijk nog meevallen maar die Paus in die ML lijkt me wel wat overmaats. Als je op de foto die vooraan genomen is kijkt en je probeert die Paus eens achter het stuur te plaatsen dan denk ik dat de volle cabine :shock: gevuld is :eh:

wordt moeilijk :think:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
MB 500 Sec Ronnie

Bondracer schreef:
MB 500 Sec Ronnie schreef:[daarom juist, wie wil er nu een poppetje in een modelauto, met een wiite jurk aan, het lijkt wel een trouwerij achter glas :D

Is idd moeilijk deze keuze Ron , aan de ene kant zou je hem willen toevoegen om je verzameling zo compleet mogelijk te maken en aan de andere kant laat je hem staan omdat de afwerking niet voldoet :cry: ik ken dat gevoel , zit zelf in zo'n tweestrijd met de Ford GT uit de James Bond-reeks :evil: (een blunder van UH). Die G-klasse vind ik persoonlijk nog meevallen maar die Paus in die ML lijkt me wel wat overmaats. Als je op de foto die vooraan genomen is kijkt en je probeert die Paus eens achter het stuur te plaatsen dan denk ik dat de volle cabine :shock: gevuld is :eh:

wordt moeilijk :think:

Je herkent het probleem, de juiste maten :!:

Ik heb de foto's gezien van deze GT Bond op het forum, hij valt echt tegen, maar aan de andere kant, kost hij maar euro 13,00 hier in Nederland, om de hoek zelfs.

Ik zou als Bond verzamelaar juist wel die Ford GT kopen, dan een goede Ford GT zoeken / maken in de correcte livery. De UH open schroeven, poppetje eruit en in de betere GT (Bang ,Brumm, enz.) steken.
Zodat je toch je Bond verzameling helemaal bij elkaar hebt. Het diorama krijg je erbij, het gaat toch niet alleen om de auto :?:

De Bond wagens kosten nog geen 2 tientjes. De ML Paus kost meer dan Euro 170,00 da's echt ff een ander verhaal. :evil:

Succes met je Bond verzameling (vind het zelf een hele leuke collectie aan het worden, onlangs heb ik de Sunbeam Alpine gekocht voor mijn neefje), ik hoop dat ik je aan het nadenken krijg :?:

Bondracer

Bericht door Bondracer »

:( bij ons kosten de JB's met verzending om en bij de 25€

Ik heb een Gulf GT40 van Bang maar van deze de decals strippen vind ik een beetje zonde , (modellen zijn nog zeer moeilijk te vinden) , dus ik wacht af tot later wanneer ik hem in Houten eens tegenkom voor een spotprijsje en dan zal hij de collectie mogen vervoegen .
En ja als je voor die Pausmobiel 170€ veil moet hebben dan is de beslissing snel gemaakt :(

Groeten Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Tom_Aston-Martin

Re: Ron Mercedes paradijs 1/43 (25-11)fire, SL Rally, Paus 2

Bericht door Tom_Aston-Martin »

170 euro is inderdaad veeel te veel voor die paulmobiel! Wat Guy (Bondracer) ook al zei, probeer die maar eens in de cabine te drukken, gaat je niet lukken denk ik :mrgreen: :thump_up: Ik snap het volkomen dat je dit model over je kant laat gaan :wink: :thump_up:
Afbeelding
MB 500 Sec Ronnie

Bondracer schreef::( bij ons kosten de JB's met verzending om en bij de 25€

Groeten Guy
Beste Guy,

Euro 25,00 voor een Bond model met verzending, is eigenlijk toch ook best veel geld, oei dat wist ik niet.

Afgelopen voorjaar, was ik met vrouwlief, een weekend in Luik en omgeving, daar was een tabacs winkeltje met enorm veel tijdschriften. Dus ook met modelauto's uit de tijdschriften reeks, die waren daar een Euro duurder dan in Nederland.

Misschien eens wat vaker bij de lokale / beter gesoorteede tijdschrift handel kijken of ze deze modellen ook verkopen :idea:
Je kan dan misschien ook kiezen tussen verschillende modellen, we hebben een hele slechte witte Toyota 2000, tja laatste model.

Maar terug te komen op die Ford GT, die van Brumm / Bang, kom je nog vaak tegen op beurzen, met of zonder doosje / zwaar beschadigd, een decal vel is gewoon te koop, verf erbij, en dan doen he. Krijg je toch het model met diorama, als je hem echt wil hebben :idea:

Succes, en veel verzamelplezier met de Bond Collectie, Ron
Laatst gewijzigd door MB 500 Sec Ronnie op di 25 nov 2008 23:20, 2 keer totaal gewijzigd.
MB 500 Sec Ronnie

Re: Ron Mercedes paradijs 1/43 (25-11)fire, SL Rally, Paus 2

Tom_Aston-Martin schreef:170 euro is inderdaad veeel te veel voor die paulmobiel! Wat Guy (Bondracer) ook al zei, probeer die maar eens in de cabine te drukken, gaat je niet lukken denk ik :mrgreen: :thump_up: Ik snap het volkomen dat je dit model over je kant laat gaan :wink: :thump_up:

Idd, Tom, die Paus is voor mij echt een maatje te groot, ik heb het model ook gezien op iebeeee, zonder Paus figuurtje, vraagprijs was toen over Euro 200, verkocht vanuit Italië :cry:

Al met al een duur hebbedingetje, misschien zelf bouwen :?:

Basis een Vitesse ML model (die kan je nu kopen voor Euro 7,50 - 12,50, en bij de hobbywinkel wat messing hoek materiaal kopen, ramen erin, en je hebt een Pausmobiel, na een maand ofzo :D

MB 500 Sec Ronnie

Re: Ron Mercedes paradijs 1/43 (26-11)fire, SL Rally, Paus 2, ML

Heb ik op de afgelopen Namac een witte ML van MC gekocht (met reserveband) :dance:

Na een grondige inspectie samen met de 2 andere ML's van Minichamps, kom ik er uit dat dit totaal nieuw model is, kijk ff mee.

Afbeelding
De linker de gewone, midden met reserve wiel, rechts de ML 63 AMG
Afbeelding
Afbeelding

Alle 3 een andere voorkant; luchtinlaat in de voorbumper, en beschermingsplaat onder de voorbumper, de witte heeft een andere grill.
Achterkant, natuurlijk anders door het reserve wiel, of de 4 pijpen van de AMG, maar de beschermingplaat onder de achterbumper zijn alle 3 verschillend, witte heeft ook nog 2 reflectie balken in de achterbumper, en achter het wiel zit gewoon een kentekenplaat (Hmm).
Tevens heeft de gewone, geen zijkantbeschermers, de AMG enorme zijkantbeshermers met een soort traanstaal effect en die witte weer normale smale.

Al met al zeer blij, met de 3 vershillende ML's :drool:

sonett

Re: Ron Mercedes paradijs 1/43 (26-11)fire, SL Rally, Paus 2, ML

Bericht door sonett »

MB 500 Sec Ronnie schreef:Heb ik op de afgelopen Namac een witte ML van MC gekocht (met reserveband) :dance:

Na een grondige inspectie samen met de 2 andere ML's van Minichamps, kom ik er uit dat dit totaal nieuw model is, kijk ff mee.

Afbeelding
De linker de gewone, midden met reserve wiel, rechts de ML 63 AMG
Afbeelding
Afbeelding

Alle 3 een andere voorkant; luchtinlaat in de voorbumper, en beschermingsplaat onder de voorbumper, de witte heeft een andere grill.
Achterkant, natuurlijk anders door het reserve wiel, of de 4 pijpen van de AMG, maar de beschermingplaat onder de achterbumper zijn alle 3 verschillend, witte heeft ook nog 2 reflectie balken in de achterbumper, en achter het wiel zit gewoon een kentekenplaat (Hmm).
Tevens heeft de gewone, geen zijkantbeschermers, de AMG enorme zijkantbeshermers met een soort traanstaal effect en die witte weer normale smale.

Al met al zeer blij, met de 3 vershillende ML's :drool:

@ Ron,
Je hebt met de Witte ML (met rezervewiel) de face-lift versie in huis gehaald
die bestaat ook in een (normale) uitvoering zonder dat rezervewiel,
jammer is dat ook die in het wit is.
voor foto's zie sonett's collectie op dit forum :wink:
Plaats reactie