Schumi28 schreef:Dit is natuurlijk zo duidelijk als een klontje, de rest kan niet winnen zonder de hulp van de FIA

Een straf is wel terecht, maar op deze manier wordt elke spanning uit het kampioenschap gehaald! 'Van harte' gefeliciteerd Alonzo!

Schumi28 schreef:Dit is natuurlijk zo duidelijk als een klontje, de rest kan niet winnen zonder de hulp van de FIA
man man toch,hoe kan jij nu toch zo blind zijn ,ik dacht dat je een inteligente kerel was maar blijkbaar ben je echt blind als het op schumacher aan komt,iedereen kon toch zien dat het niet correct was wat schumacher deed.eindelijk is er gerechtigheid gebeurd en heeft de F.I.A de juiste beslissingen genomenSchumi28 schreef:Dit is natuurlijk zo duidelijk als een klontje, de rest kan niet winnen zonder de hulp van de FIA
Jolly Club schreef:Over versierde strafschoppen, thuisfluiters en aangesmeerde rode kaarten
Verscheur dat briefje maar vast, dat er in Monaco überhaupt nog wordt gereden is alleen maar omdat er geld zit....en in de haven ligtIk geef nu vast op papier dat Ecclestone of de Ferrari International Association op korte termijn het circuit van Monaco ten discussie gaan stellen op basis van een l*lsmoes als ruimte, of veiligheid.
Villeneuve heeft boter op zijn hoofd, tussen de regels door is duidelijk leesbaar dat ie zijn gram wil halen...De BMW-rijder zou een straf meer dan terecht vinden. "Ze hebben kunnen aantonen dat ik Fisichella in de weg reed op de Nürburgring, terwijl ik dat niet deed. Dit lag er heel dik bovenop. Als je dit met opzet zou doen, dan is dat wel erg extreem. Ook dan zou je eigenlijk niet meer mogen racen. Dit is een beschamende actie voor een wereldkampioen. Zelfs voor Ide zou dit een schande zijn."
Ook Schumacher is zich van geen kwaad bewust. "Alleen de persoon achter het stuur weet hoe het echt zit," vertelde hij. "Ik denk niet dat de stewards genoeg informatie hebben om tot een eerlijk oordeel te komen."
Geen idee maar vandaar mijn papiertje dat die discussie over Monaco los gaat barsten om zo te dreigen.Jolly Club schreef:
Dan zullen er binnenkort wel weer wat stewards ontslagen worden toch zeker![]()