Jelmer's Ferrari's (alweer) Terug van Weggeweest
- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
ik dus ook niet. Je hoort vaak verhalen dat je het spuiten moet leren. En dat het met een airbrush veel mooier resultaat is dan met spuitbus. Maar airbrush is ook niet te betalen (als je een goeie hebt tenminste) en zo vaak gebruik ik dat toch niet.
Het moet gewoon perfect worden, want de lak is het eerste wat opvalt aan een model.
Het moet gewoon perfect worden, want de lak is het eerste wat opvalt aan een model.
- ///M Power
- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Als ie in topconditie is, met doos en alles erop en eraan, is dit geen verkeerde prijs... Ik heb die van mij voor (weet het niet meer zeker) 65 euro gekocht, maar er zat geen binnendoos meer bij. Dat was de reden dat ie zo goedkoop was... en dozen nemen toch alleen maar plaats inik heb ook zon 250gto zien staan op ebay in duitsland....
100 euro koste deze en was zgan zij de verkoper....
is dit beetje redelijke prijs want ik ben namelijk zo jarig en dan heb ik
mooi cadeautje voor mezelf al

Ik heb er nu die andere ijzeren velgen onder gezet... lijkt een stuk mooier! Dat mag ook wel voor 60 eurootjes!

Tevens heb ik de velgen wat verder naar buiten gezet, omdat ik vond dat ze overdreven veel naar binnen stonden...
Dat ze nu wat meer naar buiten staan is hier goed te zien, beetje wazige foto maar goed...

eind deze week hoop ik!!1:12 Ben wel benieuwd naar de foto's zonder de doos
Nu nog een F40 van kyosho erbij en dan ben ik tevreden..