Ik koop m'n modellen eigenlijk alleen via eBay, heb een lijstje met winkels waarmee ik goede ervaringen heb:
rixxan-modelcars (NL)> Heeft veel modellen en fantastische service. Ik had 1 euro te veel verzendkosten betaald, waarop ik een euro toegezonden krijg met excuses voor de fout

.
ck-motorsport-modellbau (DE)> Communicatie is zeer kort maar krachtig (op zich niets mis mee). Bied veel autosport modellen aan, waaronder voornamelijk F1, DTM en GT3's, tegen lage prijzen. Er wordt met biedingen gewerkt, maar die eindigen in 99% van de gevallen onder de waarde van het model.
modellfahrzeughandel (DE)> Één keer wat besteld vanwege lage prijzen, werd allemaal prima geregeld. Verder (voor mij) niet echt een interessante winkel door beperkte aanbod.
collectorfriendly (USA)> Handelt in van alles en nog wat. Één keer wat besteld, fantastische communicatie en zeer snelle verzending!
mini-43 (CH)> Handelt in o.a. modellen, biedt veel aan tegen normale prijs. Model wordt zeer goed ingepakt!
mini_car_fan (CH)> Erg veel aanbod, vooral in modellen die hier in Europa wat moeilijker te vinden zijn. Ook hier is de prijs top.
collectorsworld_modellautos (DE)> Werkt veel met biedingen, heeft o.a. een paar Redlines in de aanbieding die soms voor zeer gunstige prijzen weggaan.