Modelissimo..
Iemand enig idee of ze in verlof zijn daar?
Heb begin deze maand drie modelletjes besteld daar, na een maand worden deze terug in de winkel geplaatst (in mijn geval binnen drie dagen) Heb twee weken een mailtje gestuurd om te bevestigen dat ik ze dan ging kopen, geen antwoord gekregen, ondertussen nog twee mailtjes gestuurd, maar nog steeds geen antwoord.

Heb begin deze maand drie modelletjes besteld daar, na een maand worden deze terug in de winkel geplaatst (in mijn geval binnen drie dagen) Heb twee weken een mailtje gestuurd om te bevestigen dat ik ze dan ging kopen, geen antwoord gekregen, ondertussen nog twee mailtjes gestuurd, maar nog steeds geen antwoord.

Cedrick schreef:Iemand enig idee of ze in verlof zijn daar?
Hmmm, dat is inderdaad vreemd. Ik heb al vaker in vakanties iets besteld en dat werd het gewoon verzonden. Misschien even bellen?
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
- Carfanatic
- Contacteer:
boerke04 schreef:[..]
Ik zit niet bij de postbank maar ik kan me niet voorstellen dat je bij de postbank niet internationaal kan betalen.
natuurlijk kan er internationaal betaald worden bij de postbank, helaas kun je dit niet van "mijn postbank" doen. je zal speciale internationale overschrijvingskaarten aan moeten vragen.

Snelle levering en scherpe prijs
Op dinsdagavond voor het eerst besteld bij Modellisimo i.p.v. Modelcarweb. Levering is vrijdag aangekomen. Dus voortaan ga ik ze daar maar bestellen. Ze zijn goedkoper, sneller in levering en hebben sneller de nieuwe modellen. De Carrera GT van AutoArt is bij Modelcarweb nog niet te krijgen.
Moet zeggen dat ik hier regelmatig wat bestel en met grote tevredenheid, maar als je zelfs een kerstcadeautje krijgt toegestuurd dan begin ik me toch een paar dingen af te vragen.
Toch maar eens kijken hoeveel ik daar heb besteld dit afgelopen jaar zal wel behoorlijk zijn. Goed voor de collectie maar zwaar voor de portemonnee zullen we maar zeggen.

Toch maar eens kijken hoeveel ik daar heb besteld dit afgelopen jaar zal wel behoorlijk zijn. Goed voor de collectie maar zwaar voor de portemonnee zullen we maar zeggen.
- Donkervoort
In december mijn 2e bestelling gedaan, ook alles goed verlopen. Levering duurde iets langer dan de 1e keer maar het was ook net voor de kerst. De bestelde auto: lamborghini murcielago roadster is bij de nederlandse winkels nog steeds niet te krijgen. Eerst verwacht in december, toen begin januari, en het zal uiteindelijk wel eind januari worden. Toch raar dat ze in Duitsland de modellen bijna een maand eerder hebben. N.a.v. de langere levering heb ik ook nog mail-contact gehad om te kijken of er iets fout was gegaan en op elke mail kreeg ik binnen het uur reactie terug. Dat is pas service.
Carfanatic schreef:[..]
natuurlijk kan er internationaal betaald worden bij de postbank, helaas kun je dit niet van "mijn postbank" doen. je zal speciale internationale overschrijvingskaarten aan moeten vragen.
Sinds een paar weken kan er ook via mijn.postbank on-line internationaal betaald worden. Werkt goed, dus het geklier met die kaarten per vier(!!!)stuks aanvragen is nu ook afgelopen.
Vandaag na lange tijd weer eens een pakketje van bij Modelissimo ontvangen, zoals altijd zat het model weer goed en stevig verpakt
. Maar nadat ik het model uit de doos had gehaald merkte ik dat de doos nog niet leeg was. Het resultaat van de grabbelton: 2 posters van de CMC Ferrari 250GT, autoart en hotwheels catalogus, A4 folder over de CMC Maserati 250F en als klap op de vuurpijl een schitterend CMC boek
. Oftewel, ik ben dik tevreden
.