Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vreemd genoeg heb ik geen DTM-ers van 2006. Dus de volgende foto-update zal van het seizoen 2007 zijn. De laatste 2 DTM-ers in mijn collectie helaas. Van 2008 heb ik Albers, Kristensen en Schneider in reservering staan. Nog even geduld
De laatste 2 DTM-ers uit mijn collectie........op dit moment!!
Uitbreiding is niet te vermijden!! Zoals ik eerder al schreef, van seizoen 2008 zijn Albers, Kristensen en Schneider in reservering. Nog even geduld hebben helaas, kan niet wachten!!Maar goed, eerst seizoen 2007 maar even. Hierna ga ik toch maar eens de F1 modellen op de gevoelige plaat zetten en plaatsen
Dit is tot nu toe toch wel het juweeltje onder de DTM-ers in mijn collectie. Wat een prachtding........let vooral ook op de detaillering zoals het vleugeltje net boven de achterste wielkasten. Ik kan er naar blijven kijken!! Zonder verdere ophemeling, komt íe dan En dan te bedenken dat ik deze ook heb gereserveerd als 1:18 van AutoArt.....
Als het goed is word aan het einde van de week of dit weekend mijn gereserveerde Sparkmodel Gillet Vertigo #101 uit het FIA GT 2007 B.leinders/R.Kuppens uitgeleverd
Uiteraard zal ik zo spoedig mogelijk de pics plaatsen.
Ben zeer benieuwd, het model ziet er dik en mooi uit!!