Rolls Royce Phantom 1:18

Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Rolls Royce Phantom 1:18

Bericht door chris001 »

Heeft iemand ooit nog iets over dit model gehoord? Ik kreeg vorig jaar een berichtje dat ie begin 2010 gemaakt zou worden, maar ik heb geen antwoord gehad op een email die ik vorige week naar hun stuurde.... Ik had me aangemeld voor zo'n Phantom.
Gebruikersavatar
Dabo
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 20:32

Re: Rolls Royce Phantom 1:18

Bericht door Dabo »

Ik heb ook nog niks gehoord van Exoto wanneer de Phantom gaat uitkomen.
Ik heb ze een maand geleden gemaild, en nog steeds niks terug gehad.

Moet dan toch maar de 1:1 versie kopen :dance:
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Rolls Royce Phantom 1:18

Bericht door chris001 »

Dabo schreef:Ik heb ook nog niks gehoord van Exoto wanneer de Phantom gaat uitkomen.
Ik heb ze een maand geleden gemaild, en nog steeds niks terug gehad.

Moet dan toch maar de 1:1 versie kopen :dance:
:lol: Tja er zit niks anders op :roll:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rolls Royce Phantom 1:18

Bericht door Ricardo »

Finally spoke to somebody today , The Rolls-Royce Ghost is coming to 1/18 aswell as the Phantom , Phantom EWB , Phantom DropHead Coupe and Phantom Coupe which will be released (hopefully) at the end of the year. The Ghost is Kyosho and Minichamps. The Phantom series is by Exoto.
The Phantom models are the updated models with different facia. Having seen some pictures of the detail of the Phantom DropHead Coupe it is possibly the most detailed interior in a 1/18 model I have ever seen. The rear deck is actual wood.
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Rolls Royce Phantom 1:18

Bericht door chris001 »

Ondanks de mooie foto's op de Exoto portal gaat deze auto niet gebouwd worden. Ik heb contact gehad me ze (omdat ik maar geen antwoord kreeg mbt leverdatum na een aanbetaling die ik gedaan had voor een reservering - ik wilde dit model graag hebben), en men vertelde me dat de fabrikant had afgehaakt en dat men nog wel in gesprek is met een andere fabrikant maar dat kan nog wel een tijd duren. Men kon a) niet zeggen of de auto ooit gemaakt gaat worden en b) als ie er ooit al komt alle features zoals beschreven gemaakt worden. Ondertussen blijven ze hem wel als pre-order verkopen waarmee je dus een aanbetaling doet van USD 124 voor helemaal niets.

Toen ik zei dat ik mijn aanbetaling graag terug wilde hebben kon dat niet, men wilde mij wel dit bedrag in mindering brengen op een ander product van hun portal. Zo werkt dat dus niet dus ik heb mijn credit card maatschappij opdracht gegeven het geld terug te halen.

Mijn advies: KOOP NIETS bij Exoto totdat het model op voorraad is. Laat je niet wijsmaken met pre orders want dat doen ze alleen om geld binnen te harken. Men weet al sinds 2008 (zolang worde de Phantom al aangekondigd) dat deze auto er nooit zal komen en toch blijven ze hem verkopen. Wees voorzichtig dus met deze lieden.
Gebruikersavatar
Michae11
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 22:20
Locatie: Voorhout

Re: Rolls Royce Phantom 1:18

Bericht door Michae11 »

200 EX van RL is uit voor de liefhebbers. Kost je wel $540,-- ballen!
Laatst gewijzigd door rsh_scuderia op zo 24 jul 2011 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Afbeeldingen werken niet (meer)
Gebruikersavatar
Upgrades
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 26 mar 2008 16:04
Locatie: Amsterdam

Re: Rolls Royce Phantom 1:18

Bericht door Upgrades »

Ook in het wit!!!! Misschien komen er meerdere kleuren uit.... Dan zal ik er zeker 1 willen toevoegen....(zwart :dance: )

http://cgi.ebay.nl/Rolls-Royce-Phantom- ... 284wt_1139" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-

MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Plaats reactie