Verzameling Ferrari. Exoto cmc
Re: Verzameling Ferrari. Exoto cmc
wauw....... ik ben sprakeloos
- Daytona69
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Mooie collectie!!! Veel ook in de goede rode kleur 

FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Sow wat een collectie zeg! Had je foto's even gemist, maar wat een geweld staat daar in die vitrines
Heerlijk om naar te kijken! En evengoed een mooie ruime opstelling 

-
paulvdh schreef:
Rosso Rapido is een man ergens in Zuid-limburg die de standaard Hotwheels ombouwd tot de auto's die je hier boven ziet! Helaas is deze man er mee gestopt ivm met controles op beeldmerk rechten. Hij heeft die serie van de Pilot die 100 stuks groot zou moeten worden niet eens afgemaakt want het zijn er maar rond de 20 geworden! Hij had eerst wel een website maar die werkt niet meer! Als je Rosso Rapido googled dan krijg je nog wel hits maar die leiden alleen naar telefoonnummers! Beetje jammer want ik ben erg fan van zijn modellen want op een paar minimaal imperfecties na zou je niet zeggen dat het geheel omgebouwd is. Ik geloof dat ik er trouwens rond de 175 euro voor betaald heb wat opzich veel is voor een hotwheels maar als je bedenkt hoeveel uren die man bezig is geweest met het ombouwen dan valt het wel weer mee!
groet Paul
Om precies te zijn gaat het om Winnie Lardenoije uit Ulestraten. De "roemruchte" F40 koppeltjes zijn ook van hem. Hij heeft ook destijds veel modellen voor Wolters uit Maasbracht gemaakt. Wolters staat bekend als Cavallo Scrimante. Rosso Rapido en Cavallo Scrimante vallen ook meer onder de Zolderkamer verkopers.
By the way: Wist helemaal niet, dat CMC 2 dezelfde silberpfeilen van Fangio heeft uitgebracht met #2 en #10.
Heb ik net mis gegrepen voor een Ferrari 500 F2 #32 van Exoto.
Stond op Ebay en is net aan mijn neus voorbij gegaan voor €281,-
Jammer want dat is een mooie prijs voor dit prachtige model.
Volgende keer hopelijk meer geluk.

Stond op Ebay en is net aan mijn neus voorbij gegaan voor €281,-

Jammer want dat is een mooie prijs voor dit prachtige model.
Volgende keer hopelijk meer geluk.

ONGELOFELIJK!!!
Wat een collectie!! Nou had ik net in mijn eigen topic een opmerking gemaakt dat raceauto's enzo niet zo mijn ding zijn, maar hier word ik toch wel stil van. met name die klassieke modellen zijn giga mooi!!

Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
Een zeer indrukwekkende en complete CMC en Exoto collectie. Diep respect!