Schumifan's Update een hele hoop
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
proficiat
van harte proficiat aan jou en je vrouw met deze prachtige aanwinst van onschatbare waarde op schaal 1/1 waar er maar 1 is van gemaakt 

- hanzjepanzje
- Jolly Club
Lijkt een beetje op Niki Lauda die altijd met zijn balaclava half over zijn hoofd rondliep 
Gefeliciteerd
Mooie aanwinsten ook trouwens, al kan ik die specials van Mattel niet allemaal waarderen, een donkerrood-metallieken Ferrari F1

Gefeliciteerd

Mooie aanwinsten ook trouwens, al kan ik die specials van Mattel niet allemaal waarderen, een donkerrood-metallieken Ferrari F1

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Curbstone Models
- Contacteer:
- Jolly Club
- Erikderaaf
Erg indrukwekkende collectie, en je nieuwste aanwinst is natuurlijk geweldig! Gefeliciteerd daarmee!
Welke dag ben je geweest naar de Ferrari Racing Days? Ik was er zondag, heb werkelijk genoten van de honderden schoonheden die er stonden. heb ook een dikke 200+ foto's gemaakt!
Welke dag ben je geweest naar de Ferrari Racing Days? Ik was er zondag, heb werkelijk genoten van de honderden schoonheden die er stonden. heb ook een dikke 200+ foto's gemaakt!
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Dank u allen voor de reacties, hij is niet vernoemd naar een van de mannen van Ferrari, Collega's hadden gedacht dat hij Michael zou heten.
Ik ben zondags geweest, regenachtig mieser weer, maar dat mocht de pret niet drukken, ik heb iets van 60 foto's gemaakt, en half uur, 3 kwartier gefilmd, me broertje is bijna klaar met het monteren ervan, hij heeft ook gefilmd. Misschien zijn we elkaar wel tegen gekomen, ik heb staan dringen bij de Ferrari store, om de f1 auto van schumi te bemachtigen. Ik en vele andere dachten dat dat de enige waren. Bleek dat je het model bij elke stand kon kopen. Maarja
Ik ben zondags geweest, regenachtig mieser weer, maar dat mocht de pret niet drukken, ik heb iets van 60 foto's gemaakt, en half uur, 3 kwartier gefilmd, me broertje is bijna klaar met het monteren ervan, hij heeft ook gefilmd. Misschien zijn we elkaar wel tegen gekomen, ik heb staan dringen bij de Ferrari store, om de f1 auto van schumi te bemachtigen. Ik en vele andere dachten dat dat de enige waren. Bleek dat je het model bij elke stand kon kopen. Maarja
- Erikderaaf
heb de drukte in de ferrari store gezien, ben er met een keycord en een pet vandaan gekomen...
Model van schumi was leuk, maar had toch niet echt interesse om 69 euro uit te geven aan wéér een hotwheels variant van een F1 wagen..... (model is trouwens wel heel erg mooi!) jammer dat ze de speciale FXX niet meer hadden, daar had ik wel interesse in!
ben benieuwd naar je film!
Model van schumi was leuk, maar had toch niet echt interesse om 69 euro uit te geven aan wéér een hotwheels variant van een F1 wagen..... (model is trouwens wel heel erg mooi!) jammer dat ze de speciale FXX niet meer hadden, daar had ik wel interesse in!
ben benieuwd naar je film!
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...