Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja mooi he, in deze kleur werd de 308 GTB in 1975 op de autosalon van Parijs geintroduceerd. Ik ben dan ook erg blij met dit model van Kyosho.
Deze heeft ook als enige een antenne en een licht interieur (zie: bovenaanzicht) en is vrij zeldzaam. Alleen de kunststofachtige velgen vind ik wat minder.
Gr.
Ferdi
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op wo 22 jul 2009 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ferrari 308 GTB debut version (Kyosho)
Hier zie je goed dat de horizontale streep op de neus ontbreekt die bij de latere 308 wel zichtbaar is. http://www.christianenmarjan.nl/App_The ... %20010.jpg
Ja, ik ben niet iemand die alleen maar rood koopt. Ik koop modellen in de kleur die ik het best bij het model vind passen. Maar ik moet wel zeggen: in 75% van de gevallen is dat rood.
Het woord Ferrarirood bestaat immers niet voor niks.
Gr.
Ferdi
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op wo 22 jul 2009 13:33, 3 keer totaal gewijzigd.