En ik ben aardig jaloers op dat Vaillant model

Bedankt! yep het zijn vooral circuit racewagens die me interesseren (en dan in de eerste plaats F1 en Le Mans, want daar is de verzameling oorspronkelijk mee begonnen) Met de rally en Dakar modellen heb ik de minste affectie. Daarnaast ik probeer ook meestal modellen te vinden van Belgische rijders (zowel circuit als voor rally/dakar).Smokey schreef:Wederom een strak en gaaf overzicht![]()
![]()
![]()
Even een vraag aan je: is er een bepaald deel van je collectie waar je meer naar toe trekt of heb je geen echte voorkeur?
Greetz Richard
Dat is er eentje van Onyx.Nick schreef:Van welke fabrikant is die wiliams van Boutsen?
Dat is het zeker, het is altijd leuk om iemand met een zelfde verzamelintresse te ontmoeten. Ik heb je modellen in Temse zien staan en dat zijn stuk voor stuk erg fraaie modellen! Die zouden hier idd niet misstaan.117ayrton schreef:Spijtig dat ik je gisteren niet tegen kwam in Temse want we hebben dezelfde smaak kwam model wagens toch,weer de indruk dat ik op mijn eigen site aan het kijken bensuper update belcar .
![]()
![]()