Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De grijze Clio maxi is ook het eerste uitgebracht, daarna kwam het model zoals onder aan mijn post's staat.
Ik heb nog ergens een kalf afgebouwde kit van een maxi liggen eens kijken wat en of ik daar nog iets van kan maken.
hakushi schreef:volgende keer gewoon nagellakremover gebruiken, gaat snel en op metaal geen schade. hoef je niet zo te krabben.resultaat is tof geworden!!!
Maar een Otto is geen metaal, maar resin. Dus of er dan geen schade optreedt??? En de lak verdwijnt waarschijnlijk ook als sneeuw voor de zon, niet alleen de decals?
Even opgezocht, nagellak remover (aceton), lost de lak inderdaad op, dus niet aan te raden voor het verwijderen van decals...
Inderdaad een dikke vette don't! Het wreed naar mijn weten ook door kunstof....
Op een metalen model moet je overigens ook uitkijken met lang boenen, want ook de stevigere (en vaak dikkere lakken) op metalen modellen kunnen zachter worden en gaan brokkelen!
geen ervaring met resin, dus ik neem het aan.
op modellen die eerst goed gelakt zijn als autoart en minichamps en kyosho kun je van de metalen delen in iedergavl de decals prima met nagellak remover weghalen, uiteraard wel snel en niet met liters vloeistof....
maar bmw, blijft yummie en voor diegene die zei dat die wielen zou blinkten...
jaaaa erg he, echt zonde dat ze dat zo gedaan hebben.
Mijn Renault 5 gr 2 is gearriveerd. Maar net zoals alle Renault's heeft deze motorpech en staat nog bij de garage voor zijn servicebeurt en onderhoud. Binnen niet al te lange tijd word hij afgeleverd.
Vandaag mijn BMW M3 in ontvangst mogen nemen, wat een pracht model. De velgen zijn iets minder bling bling als dat ik in eerste instantie dacht, misschien laat ik ze wel zo.