Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Schitterende bolide! Waarschijnlijk dat deze komende week ook een keertje bij mij te vinden is. Al ben ik nog aan 't twijfelen tussen de zwarte en de rode
dat heb ik ook even gedaan... maar de eerste keer dat ik dit ding online zag was een #3 en daar ging ik van kwijlen zowat.
dus is het die maar geworden....
maar in het zwart dus ook prachtig!!!
Haha, ik ben al tig keer terug gekomen in dit topic om je foto's nog eens te bekijken. Wat een heerlijk model, HW stijgt zichzelf te boven met de laatst uitgebrachte modellen (Zoals ook de Ferris Bueller Ferrari)
Heerlijk gewoon, en dan ook nog super dat het een HW is.
Dit model moet bij mij zekers ook nog eens komen.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Heb sinds kort mijn eigen site, daar staan alle Ferrari's op die ik ooit gespot heb.
UNDER CONSTRUCTION http://ferraridatabase.jouwweb.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;