Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik was gisteren weer bij mijn opa, en ik heb 3 nieuwe modellen gehaald; VW Eos(Norev) ,Audi A4 cabrio(Norev) ,Porsche Cayenne S(Norev)
En hier zijn de foto's;
En ook wat buitenfoto's gemaakt;
Audi A4 cabrio;
Porsche Cayenne S;
VW Eos;
hey ,
Leuke aanwinsten, de Audi A4 is in die kleur wel een mooi model. De VW Eos is mooi met zijn vele details, De Cayenne is stoer en een goed model van norev, alles bij elkaar heel mooie modellen bij in je verzameling
Ik heb terug school en dus is het wat stiller in mijn collectie
Maar ik heb toch wat foto's kunnen maken van mijn licht aangepaste Opel Speedster van Maisto, ik heb hem eens goedkoop kunnen kopen en hij was zo goed als compleet,(hij mist alleen nog spiegelglaasjes )
Hier zijn de foto's;
Ik heb deze ook nog staan. Heb dit altijd een toffe wagen gevonden.
Eigenlijk is dit een mooi model dat Maisto er destijds van gemaakt heeft. Jammer dat ze nooit de Turbo-versie gemaakt hebben.
Knappe update
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'