Zitten hele mooie modellen tussen

If you have a problem...if no one else can help...and if you can find them...maybe you can hire...The A- Team.lambo schreef:Ziet er vol uit, is denk vaak het probleem bij de meeste verzamelaars. Maar ik zie dat het A-team is gearriveerd dus die zullen wel een oplossing hebben.
De A-Team Van is een 1:18 van Hotwheels, de Chevy G10 van Highway61 zou eigenlijk een 1:16 moeten zijn,Ricardo schreef:Lijkt de A-team van nu groter dan die blauwe![]()
Op deze foto komt het inderdaad beter uit. Op de "vitrine" foto oogt de Highway61 iets groter.schuifelhoofd schreef:De A-Team Van is een 1:18 van Hotwheels, de Chevy G10 van Highway61 zou eigenlijk een 1:16 moeten zijn,Ricardo schreef:Lijkt de A-team van nu groter dan die blauwe![]()
maar valt een klein beetje kleiner uit dan 1:16, en is trouwens gebaseerd op een shortwheelbase model,
dus in het echt komt ie zowiezo al kleiner uit.
En de A-Team is een zwarte, wat hem visueel dan weer groter maakt, de lightbar en de spoiler niet te vergeten![]()
Toen de A-Team bijna uitkwam, waren er de geruchten dat het een 1:16 ging zijn, na lang zoeken heb ik
op een ander forum een vergelijk gezien tussen deze 2, en als je ze naast elkaar zet, zijn ze even groot hoor.
http://i1193.photobucket.com/albums/aa3 ... 090451.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Bjorn schreef:Ziet er goed uit Sven, nog steeds geweldig al dat amerikaans geweld !!!!
furiousrossi schreef:Mooie lekker muscle car collectie. en mooie dio met caroll shelby. !!!!!!
looneystyle schreef:zeer mooie collectie, mijn complimenten
Bondracer schreef:Mooie amerikaan collectie
Ricardo schreef:Mooie collectie om te zien.
RedBull schreef:Strakker vans supergaaf.
bobbob schreef:Leuke modellen!
rudie20vt schreef:erg mooie collectie met strake modellen, wel een erg volle vitrine vind ik.(maar daar hebben we allemaal last van he)
Bedankt jongens, altijd leuk om complementen te krijgenMarc540i schreef:Mooi gevulde vitrine Sven,Grtz Marc.