Formule 1 2012
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Re: Formule 1 2012
Toch doen me deze neuzen wel allemaal denken aan de HRT, welke de zijkanten ter hoogte van de wielophanging ook al verhoogd hadden vorig seizoen
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mercedes heeft de nieuwe bolide aan een shakedown onderworpen op Silverstone.........en zoals altijd is er iemand die daar foto's van maakt en ze de wereld instuurt, hetzij ietwat wazig. Duidelijk is ook hier de 'stepped nose' te zien. In ander nieuws; Trulli is gewipt voor Petrov bij Caterham.........aan de ene kant logisch, maar aan de andere kant vind ik dat de manier waarop deze oudgedienden van de F1 afgeserveerd worden wel erg laag bij de grond. Dat ze, Trulli en Barrichello, hun tijd in de F1 hebben gehad moge duidelijk zijn, maar een afscheid had best iets grootser mogen zijn voor deze mannen. Tsja, en Petrov........ik heb zo mijn bedenkingen, maarja money talks. We gaan het meemaken.

By testarossa1980f1 at 2012-02-17

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
- Jolly Club
Die kun je dus ook op twee manieren uitleggen. Met taal kun je prachtige dingen doen.Jarno Trulli admits that he is surprised by the number of offers he has received since being dropped by the Caterham Formula 1 team.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Mercedes29
- Contacteer:
ik weet ook niet waarom ze dat doen,maar ik vind het er niet echt mooi uit zien.

http://www.schaalmodellen.ontwerpnu.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor mijn hele collectie
dat heeft wss met de aerodynamica te maken, hoewel ze het bij Mclaren toch achterwege hebben gelaten...Mercedes29 schreef:ik weet ook niet waarom ze dat doen,maar ik vind het er niet echt mooi uit zien.
Autotechnieker => mijn job en passie 

- zipperscales
- Contacteer:
Als je kijkt naar de McLaren neus zie je dat die van hen al lager is voor de wielen daardoor kunnen ze hem doortrekken.Dylan schreef:dat heeft wss met de aerodynamica te maken, hoewel ze het bij Mclaren toch achterwege hebben gelaten...
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
-
- Moderator
Daarom dusrsh_scuderia schreef:Wat heeft deze neus te maken met de geblazen diffuser
Er is een nieuwe regel dat de neus op een maximale/minimale hoogte moet zitten.
Deze lijn loopt door tot aan de rand waar veel teams de verhoging hebben zitten.
Blijkbaar is dit efficiënter, slimmer of sneller.

De mooiste wagens staan op pole
Was een leuke kwalificatie, veel rijders die foutjes maakten.
En waar is Ferrari
als Massa zo blijft rijden zal ie toch wel snel vervangen worden
Ik kijk al uit naar morgenochtend.

Was een leuke kwalificatie, veel rijders die foutjes maakten.
En waar is Ferrari

Ik kijk al uit naar morgenochtend.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Heerlijke overwinning voor Button, deed ie heel mooi. Hamilton moet zich weer even achter de oren krabben over een antwoord op zijn teammaat. Vettel 2e, voor hem nog een heel mooi resultaat. Ik ben blij dat Red Bull niet weer met een voorsprong de races gaat dicteren en dat er spanning blijft. Massa maakt het niet echt meer voor Ferrari. Super dat Lotus en Sauber zo lekker konden meerijden. Arme Pedro de la Rosa, daar zit je dan met je jaren ervaring bij een team wat de 107% niet kan halen.
Was best een interessante wedstrijd, lekkere variatie voorin.
Jammer dat een aantal moesten afhaken, maar ja het was nog maar de eerste race.
Alonso toch nog een aardige eindklassering, en Massa zal toch z'n best moeten gaan doen.
Hamilton is duidelijk 2de rijder bij Mclaren...
Jammer dat een aantal moesten afhaken, maar ja het was nog maar de eerste race.
Alonso toch nog een aardige eindklassering, en Massa zal toch z'n best moeten gaan doen.
Hamilton is duidelijk 2de rijder bij Mclaren...

- TestaRossa
- Contacteer:
Wat heerlijk dat het F1 seizoen weer van start is gegaan. Ik heb weer zitten genieten.
Zonde van Schumi. Wat was het vet geweest om Williams die 6e plek te zien pakken, maar Maldonado deed een Sutiltje.......althans daar dacht ik gelijk aan. Op een points finish rijden, geen vuiltje aan de lucht en het dan toch nog voor elkaar krijgen om dat ding aan barrels te rijden. En Button pakt gewoon de overwinning, pakt gewoon de wedstrijd en wast iedereen de oren........helemaal
Zonde van Schumi. Wat was het vet geweest om Williams die 6e plek te zien pakken, maar Maldonado deed een Sutiltje.......althans daar dacht ik gelijk aan. Op een points finish rijden, geen vuiltje aan de lucht en het dan toch nog voor elkaar krijgen om dat ding aan barrels te rijden. En Button pakt gewoon de overwinning, pakt gewoon de wedstrijd en wast iedereen de oren........helemaal

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Eventjes dacht ik dat het nog verkeerd ging gaan voor button, toen het safetycar was. Allemal terug bij elkaar. Maar hij reed meteen weer weg. Button was vandaag de sterkste. Al mag de prestatie van perez er ook zijn!
Jammer vond ik het ook voor maldonado!

Jammer vond ik het ook voor maldonado!
Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
Begonnen in september 2011
- TestaRossa
- Contacteer:
Heerlijke race weer gisteren...........
Ik ben geen fan van de man, maar hulde voor Alonso door dat rode hondenhok naar de winst te slepen. En dan Perez........geweldige racer die knul. Hij had, behoudens zijn enige foutje in de race, de winst kunnen pakken. Maar een 2e plek is toch helemaal goud voor die gozer en zeker voor Sauber! Volgens mij de beste prestatie ooit voor het team als priveteam, en dan tel ik de jaren 2006-2009 van BMW-Sauber natuurlijk niet mee. Bloedzonde van de aanrijding van Button, maar wel stoer dat íe (en terecht) de schuld geheel en openlijk op zich nam. Anders was dat bij de inmiddels "lichtelijk" gefrustreerde Vettel die uiteindelijk zelf zijn band aan flarden reed en waar hij zelf ook schuld aan had. Maarja, Vettel dacht er anders over en gebruikte zijn bekende vinger voor andere zaken. Schumacher had een prachtige startpositie als 3e, maar werd er door Grosjean vanaf gekegeld.......het zit eraan te komen voor Schumi, daar ben ik van overtuigd! Senna hield de Williams heel en sleepte een prachtige 6e plek uit het vuur..........TOP
Nu weer 2 weken wachten..........damn!
Ik ben geen fan van de man, maar hulde voor Alonso door dat rode hondenhok naar de winst te slepen. En dan Perez........geweldige racer die knul. Hij had, behoudens zijn enige foutje in de race, de winst kunnen pakken. Maar een 2e plek is toch helemaal goud voor die gozer en zeker voor Sauber! Volgens mij de beste prestatie ooit voor het team als priveteam, en dan tel ik de jaren 2006-2009 van BMW-Sauber natuurlijk niet mee. Bloedzonde van de aanrijding van Button, maar wel stoer dat íe (en terecht) de schuld geheel en openlijk op zich nam. Anders was dat bij de inmiddels "lichtelijk" gefrustreerde Vettel die uiteindelijk zelf zijn band aan flarden reed en waar hij zelf ook schuld aan had. Maarja, Vettel dacht er anders over en gebruikte zijn bekende vinger voor andere zaken. Schumacher had een prachtige startpositie als 3e, maar werd er door Grosjean vanaf gekegeld.......het zit eraan te komen voor Schumi, daar ben ik van overtuigd! Senna hield de Williams heel en sleepte een prachtige 6e plek uit het vuur..........TOP

Nu weer 2 weken wachten..........damn!

raar dat Perez uitliep op Lewis, terwijl een Mclaren toch beter zou moeten kunnen op een circuit als dat van Sepang
achja zo is het tenminste spannend. Ik hoop dat Kimi terug een contract krijgt bij Mclaren volgend jaar, naast Lewis. want Lotus Renault is toch niet echt het geknipte team voor hem denk ik...

Autotechnieker => mijn job en passie