Bien's Collectie *Bedankt en tot ziens*
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Bien's Collectie *19-11 Overzicht vitrines*
Leuk overzicht 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Prima presentatie
Ik denk dat de vitrines weer snel vol zullen zijn. 

Ik heb de vitrines nu anders geordend waardoor er nog plaats is voor 40 modellen. Ik ben sinds de herstart vooral wat kwalitatief betere modellen aan het aanschaffen van Spark, Neo, Schuco, Minichamps en AutoArt dus dan gaat het al wat langzamer als met de goedkopere kioskmodellen waar je er gewoon 10 van tegelijk koopt. Wat overigens niet betekent dat er geen goedkopere modellen meer kopen want die kunnen ook een bepaalde charme hebben. Bovendien koop ik nu niet meer alles wat ik tegenkom maar alleen modellen die me echt aanspreken en ook hierdoor zal de collectie iets minder snel groeien als voorheen. Afgelopen week werd mij een Ferrari van BBR aangeboden voor nog geen 40 euro maar hij sprak me niet echt aan dus helaas. Terwijl ik hem vroeger zou hebben gekocht omdat het een superkoopje was. Maar ik heb nog zo'n 90 modellen staan (waarvan nog groot gedeelte uit mijn "oude" verzameling) die nog op de foto moeten dus voorlopig heb ik genoeg te updaten. Straks maar weer eens wat foto's maken.
Laatst gewijzigd door Bien op do 01 dec 2016 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan nu een setje van 60's racers, allemaal plain body's. Een mooie livery heeft voor mij niet altijd toegevoegde waarde op een raceauto. Vaak komen de mooie lijnen op een plain body zonder bestickering zelfs nog wat beter naar voren. Deze 'kale' presentatie/test auto's spreken mij dan ook erg aan en er gaan er zeker nog meer van komen in mijn verzameling. Jammer dat de Toyota nooit op het circuit in actie heeft mogen komen.

Toyota 7
Altaya

Lola T70 Spyder
Best

Porsche 908/2
Best

Toyota 7
Altaya

Lola T70 Spyder
Best

Porsche 908/2
Best

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Bien's Collectie *01-12: Porsche 908/2, Toyota 7, Lola T70 Spyder*
Niet helemaal mijn piece of koekie, maar mooi zijn ze wel!
Leuk trio "kale" racers...
Zoals gezegd toont het ontbreken van decals en stickers vaak de cleane lijnen, ook ik hou wel van dat concept.
Zoals gezegd toont het ontbreken van decals en stickers vaak de cleane lijnen, ook ik hou wel van dat concept.

Hoewel ik zelf zulke racers niet in de collectie heb kan ik ze wel zeer waarderen. Erg gaaf. 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- MitsuGalant
Erg gaaf, ik spaar zelf geen racewagens maar ik hou er wel van, prachtig 

mooie uitbreiding van uw collectie..en uw diorama is ook mooi zo..

- Svenson1983
Mooie aanwinsten, vooral de Lola kan me zeer bekoren
.
De lijnen komen inderdaad meer naar voren, zonder hun livery.

De lijnen komen inderdaad meer naar voren, zonder hun livery.
Laatst gewijzigd door Svenson1983 op zo 04 dec 2016 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor de reacties iedereen. Op naar de volgende!
Bugatti EB110 SS
Minichamps
De Bugatti EB110 was vroeger een van de eerste modellen die ik als kind in 1:18 kreeg. De welbekende blauwe van Bburago om precies te zijn, die ik overigens nog steeds heb. Natuurlijk moest ik deze indrukwekkende supercar ook in mijn 1:43 verzameling hebben, echter wilde ik wat anders als de bekende blauwe. Dus heb ik gekozen voor deze Super Sport uitvoering. Het is wel al een wat ouder model van Minichamps, maar ik ben er blij mee. De foto's zijn helaas iets minder gelukt deze keer, excuses hiervoor.

Bugatti EB110 SS
Minichamps
De Bugatti EB110 was vroeger een van de eerste modellen die ik als kind in 1:18 kreeg. De welbekende blauwe van Bburago om precies te zijn, die ik overigens nog steeds heb. Natuurlijk moest ik deze indrukwekkende supercar ook in mijn 1:43 verzameling hebben, echter wilde ik wat anders als de bekende blauwe. Dus heb ik gekozen voor deze Super Sport uitvoering. Het is wel al een wat ouder model van Minichamps, maar ik ben er blij mee. De foto's zijn helaas iets minder gelukt deze keer, excuses hiervoor.

Re: Bien's Collectie *04-12: Bugatti EB110 Super Sport*

Mooi kleurtje ook! Is dat zo'n "kameleon" lak, die van kleur verandert bij een bepaalde lichtinval?
- Mr. Dj M.
Weer een mooie update met deze gave uitvoering van de EB110!
Mooi overzicht ook van de vitrines
Mooi overzicht ook van de vitrines