Dakar 2006
Jan had een Ferrari sticker over DAF moeten plakken. Had hij en mogen deelnemen en was hij voor 99% zeker geweest van winst. 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

1 en al politieke rotzooi daar bij die dakar rally, er staat van te voren al vast wie der gaat winnen, de russische mafia... vindt dit erg jammer.
Mocht frankrijk en de fransen al niet... nu helemaal niet meer
Toegevoegd na 2 minuten:
Nou... als die daf dan net zo goed was als de ferrari als afgelopen seizoen... dan zou ik toch een iets ander stickertje eroverheen plakken
Mocht frankrijk en de fransen al niet... nu helemaal niet meer

Toegevoegd na 2 minuten:
St. Paul schreef:Jan had een Ferrari sticker over DAF moeten plakken. Had hij en mogen deelnemen en was hij voor 99% zeker geweest van winst.
Nou... als die daf dan net zo goed was als de ferrari als afgelopen seizoen... dan zou ik toch een iets ander stickertje eroverheen plakken

Niels schreef:Homologatie heb je altijd mee te maken. Anders krijg je geschift dure apparaten zoals in de F1.
Dat hoeft natuurlijk niet, kunt ook regels opstellen om dat tegen te gaan, kijk naar de F1 stockcar divisie. Betaalbaar, competitief enz.
Daar gaat het nu niet over. Ben het met Niels eens dat DAF de regels zelf ook wel had kunnen weten en maatregelen had kunnen nemen.
Vind het jammer als ze niet meerijden en dat zal ook wel ten dele aan de organisatie liggen, ik ken het hele plaatje niet.
Vorig jaar had Beckx ook al problemen met een bevestigingspunt van de ophanging ofzo?

De Rooij heeft sowieso een contract om volgend jaar weer mee te rijden dus die kan zich niet zomaar terugtrekken, van Beckx verwacht ik toch dat ie z'n woord houd en niet meer terugkomt. (Als ze echt niet mee mogen)
None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
Jos schreef:ik weet er verder het fijne niet van, maar hebben we het over bob en annie de rooy of over een professioneel raceteam?
http://www.hogwildracing.com/
- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Tim schreef:De Rooij heeft sowieso een contract om volgend jaar weer mee te rijden dus die kan zich niet zomaar terugtrekken...
inmiddels weet hij ook hoe hij daar onderuit moet komen....
Ik geloof dat ik als sponsor ook niet gelukkig zou zijn met de gang van zaken... 2 Miljoen aan sponsorgeld uitgegeven en geen Dakar...
weet niet of ik dat als sponsor volgend jaar ook nog wel zou doen...
Jammer maar helaas.... door de grote hoeveelheid regeltjes, subregeltjes en paragraafregeltjes gaat de grootste rally van het jaar gewoon naar de klote... Misschien kan de Rooy nog wel een sub-rally organiseren... Son-Dakar of zo....
- ferrari expert
- Schaal: 1:18
- Contacteer: