Ik dwarrel al poosje rond op dit forum, maar zal me toch nog ff voorstellen hierzo.
In het gewone dagelijkse leven heet ik Koos, ben 19 jaartjes en ik doe de opleiding HTS Technische Bedrijfskunde in Utrecht. Zit inmiddels alweer in het 3e jaar. Wanneer ik deze opleiding afgerond heb, ga ik waarschijnlijk Werktuigbouwkunde aan de TU volgen.
Ben sinds ik in de VS heb gewoond een beetje 'autogek', en het is een beetje uitgegroeid tot een van m 'n hobby's. Ik probeer zoveel mogelijk het nuttige met het aangename te verenigen, dus voor opdrachten/projecten voor school en met bijbaantjes probeer ik altijd wat in de autobranche te regelen. Is al aardig gelukt

. Werk sinds 2002 in de vakanties bij Pon, importeur van VW, Audi, Porsche, Skoda en Seat.
Ook ben ik voor een project van school eens bij Spyker op bezoek geweest

.
Sinds 1999 ben ik een verzot Mini-freak nadat we in Engeland op vakantie waren geweest. Dat moest en zou dan ook mijn eerste auto worden. En het is gelukt, zie de topic over 1:1 auto's daarvoor

.
En nog een andere hobby van mij is fotografie, voor voorbeelden daarvan en verder 'info' over mij, moet je maar ff op m 'n website kijken:
http://www.koossie.tk