Tim schreef:Opel-DTM schreef:Maar waarom dan niet gewoon de 'vrienden' alleen laten stemmen?
Dat zou snel bekeken zijn dan. Ik zou zelf alleen deze verloting in het "vrienden" gedeelte gezet hebben, want als lokkertje gaat het echt niet werken.
Staat ook wat leuker tegenover niet "vrienden" Die zitten hier een topic te lezen waar ze eigenlijk niets aan hebben.
De vrienden betalen mee aan dit forum. Dat een voordeeltje dan naar de vrienden gaat vind ik eerlijk gezegd dan niet raar ofzo. Ook niet wanneer ik geen vriend was geweest. Ik kan me best voorstellen dat het voor niet vrienden even zuur is nu er een zo een mooi model verloot wordt. De Replicars Spyker heeft niet voor niets gewonnen...
Verbeter me als ik het fout heb Muit, maar volgens mij is het de bedoeling om in de toekomst meer van deze actie's te krijgen. Als je dit niet open op het forum zet weet de rest er niks van af en lijkt het, als het uitlekt, alsof de vrienden in het geheim wat zaakjes regelen/verdelen. Bovendien breng je de vrienden weer onder de aandacht wat niet onbelangrijk is voor het forum. En het werkt wel! Was toch alweer iemand die het forum wilde helpen ondersteunen.