Verloting van een 1:43 Spyker C8 Spyder door Replicars

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Tim schreef:
Opel-DTM schreef:Maar waarom dan niet gewoon de 'vrienden' alleen laten stemmen?

Dat zou snel bekeken zijn dan. Ik zou zelf alleen deze verloting in het "vrienden" gedeelte gezet hebben, want als lokkertje gaat het echt niet werken.
Staat ook wat leuker tegenover niet "vrienden" Die zitten hier een topic te lezen waar ze eigenlijk niets aan hebben. :?

De vrienden betalen mee aan dit forum. Dat een voordeeltje dan naar de vrienden gaat vind ik eerlijk gezegd dan niet raar ofzo. Ook niet wanneer ik geen vriend was geweest. Ik kan me best voorstellen dat het voor niet vrienden even zuur is nu er een zo een mooi model verloot wordt. De Replicars Spyker heeft niet voor niets gewonnen...

Verbeter me als ik het fout heb Muit, maar volgens mij is het de bedoeling om in de toekomst meer van deze actie's te krijgen. Als je dit niet open op het forum zet weet de rest er niks van af en lijkt het, als het uitlekt, alsof de vrienden in het geheim wat zaakjes regelen/verdelen. Bovendien breng je de vrienden weer onder de aandacht wat niet onbelangrijk is voor het forum. En het werkt wel! Was toch alweer iemand die het forum wilde helpen ondersteunen. :thump_up:
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ik ga vanmiddag geld overmaken en vrienden maken met Muiter :mrgreen:. Maar ik denk niet dat ik dan nog kan meedoen, en ik hoef ook niet mee te doen indien, omdat het geen BMW is, en ik zo (als ik dan al vriend ben) de kansen voor de rest vergroot... Muiter: hou je bankrekening in de gaten!
Tim

Bericht door Tim »

St. Paul schreef: Als je dit niet open op het forum zet weet de rest er niks van af en lijkt het, als het uitlekt, alsof de vrienden in het geheim wat zaakjes regelen/verdelen. Bovendien breng je de vrienden weer onder de aandacht wat niet onbelangrijk is voor het forum. En het werkt wel! Was toch alweer iemand die het forum wilde helpen ondersteunen. :thump_up:

Dan kun je toch beter in het open gedeelte alleen even de winnaar feliciteren met z'n model? En de bijbehorende discussie voeren in het "vrienden" gedeelte?
Dat lijkt me een stuk duidelijker. :wink:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

1:18 24/7 schreef:Top actie van Muiter en Replicars! :thump_up:
:D helemaal mee eens. :thump_up:
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

St. Paul schreef:Verbeter me als ik het fout heb Muit, maar volgens mij is het de bedoeling om in de toekomst meer van deze actie's te krijgen. Als je dit niet open op het forum zet weet de rest er niks van af en lijkt het, als het uitlekt, alsof de vrienden in het geheim wat zaakjes regelen/verdelen. Bovendien breng je de vrienden weer onder de aandacht wat niet onbelangrijk is voor het forum. En het werkt wel! Was toch alweer iemand die het forum wilde helpen ondersteunen. :thump_up:

Valt niets aan te verbeteren.
Het is inderdaad de bedoeling om te voorkomen dat de 'vrienden van het forum' als een geheim clubje overkomt, nu wordt er open over gepraat en weet iedereen ervan. Het is uiteraard ook de bedoeling dat door deze actie en de volgende acties we nieuwe vrienden aantrekken want die zijn gewoon nodig.
Hoe meer leden hoe meer vrienden er nodig zijn om alles draaiende te houden. Een aantal maanden terug heb ik mijn hosting pakket opgeschaald naar 10 Gb dataverkeer en daar nog 3 Gb bijgepraat. Afgelopen maand hadden we ruim 15 Gb dataverkeer. Daar moet voor betaald worden uiteraard.
Als ik op deze manier iets kan terug doen voor de mensen die zorgen dat ik niet allen de stichting hoef te onderhouden dan doe ik dat graag.
Het is leuker als de stichting kan draaien op de vrienden en de partners d.m.v. acties leden verleiden om vriend te worden, dat is de ideale vorm.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Helemaal mee eens! :thump_up:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik doe graag mee, voor leuke curiosa is altijd wel een plaatsje te vinden.

:pray: Hoop dat volgend jaar de Donkervoort D8 modelauto van het jaar wordt :wink:

Goeie actie van Replicars :!:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Via onderstaand script ga ik de 'vriend' loten die het model krijgt.
(alle vrienden staan erin, ik moet de vrienden nog verwijderen die niet meedoen)
Via deze link kun je het script testen. Ik ga met mijn ogen dicht een tijd lang op F5 drukken en dan zie ik en een ander bestuurlid wie er uit rolt.
Laatst gewijzigd door Muiter op za 12 feb 2005 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

hier werkt het prima!

Ik had even geteld hoeveel er meedoen.. en de kans is geloof ik 1op17 :D

Op goed geluk dan maar! :thump_up:

Ram je rijk mark :mrgreen:
Afbeelding
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Bij de eerste keer klikken kwam mijn nickname er uit, dus volgens mij werkt 'ie prima! :mrgreen: :thump_up:
supernova

Bericht door supernova »

Ja, het werkt goed genoeg hoor. Ik zie geen vreemde dingen gebeuren, dus heeft iedereen die meedoet evenveel kans. Veel plezier met F5-en! :whistle:
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

[center]De eerlijke winnaar is Bracer geworden :D

Gefeliciteerd :thump_up:[/center]
Tim

Bericht door Tim »

Gefeliciteerd Remco! :thump_up:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Bracer

Bericht door Bracer »

:shock: fantastisch! hij zal een ereplaatsje krijgen in de kast :!: Bedankt Mark, mensen die erop gestemd hebben en natuurlijk replicars zelf :worshippy: :thump_up:
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Gefeliciteerd Bracer! :thump_up:
Plaats reactie