Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
TVR freak schreef:En waar blijft de GT40? Welke versie is het trouwens, als ik vragen mag? Ik hoop voor je dat hij nog komt...
Het is de volledig zwarte De verkoper is niet een bedrieger, maar ik vind hem aan de luie kant.Hij zegt dat hij het geld eindelijk heeft ontvangen,dus ik hoop dat hij onderweg is.
Mooie BMW zeg jammer dat er weinig detail achter de velgen zit maar het interieur en die cover (zulke accesoires blijven toch een leuke toevoeging) maken dat ruimschoots goed
Die Z8 heb ik ooit ergens besteld en die hebben me nooit een mail gestuurd met betalingsgegevens, met andere woorden ook niet betaald en dus niet gekregen, en nu vind je die nog moeilijk.
Cedrick schreef:Die Z8 heb ik ooit ergens besteld en die hebben me nooit een mail gestuurd met betalingsgegevens, met andere woorden ook niet betaald en dus niet gekregen, en nu vind je die nog moeilijk.
Echt mooie wagen
Als ik hem nog zie laat ik het je weten. Morgen krijgen jullie foto's van de GT40.