GP van Canada

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

fish88 schreef:ik vind kimi geen terechte winnar. als de 3 andere voor hem geen problemen hadden gehad zou hij waarschijnlijk niet eens gewonnen hebben

als als dat is hier nu echt niet terzaken vind ik zo kan je zeggen dat alonso ook niet had gewonnen indien kimi niet in de laatste ronde was uitgevallen in de vorige race.trouwens ik vind dat rubens barrichello de man van de dag is ,van de pit vertrokken en 3de eindigen das pas knap gedaan.en ja de domste is zeker juan-pablo die rood ziet voor groen :nuts: .
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

YEP het aloude gezegde luid: OM EEN RACE TE WINNEN ZUL JE EERST MOETEN FINISHEN 8) 8) 8)
ferrari expert
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

en onthoud dit: when the flag drops the bullshit stops.
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

St. Paul schreef:Helaas zond België deze niet live uit

Jawel St. Paul!!

Op RTBF (1 vd franstalige zenders in België) geven ze het altijd live, zowel de qualificatie als de race :thump_up:
Meestal is het RTBF 2 (ook wel La 2 genoemd). De vrt/canvas heeft ook 2 kanalen, maar bij een gp op speciale uren vertikken zij het live te geven en geven een uitgesteld relais rond middernacht ofzo :x

En op RTBF geven ze altijd nog een halfuur voorbeschouwing en interviews :worshippy: :thump_up:

Het probleem voor Nederlanders die van het Belgische net afhankelijk zijn, is dat zij waarschijnlijk geen RTBF kunnen ontvangen...?
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Wim83 schreef: De vrt/canvas heeft ook 2 kanalen, maar bij een gp op speciale uren vertikken zij het live te geven en geven een uitgesteld relais rond middernacht ofzo :x

Vertel mij wat. Ik was echt brak vanmorgen. Liep pas ruim na 1 uur af. Amerika zullen ze ook wel wegmoffelen. :(
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

En op RTBF geven ze altijd nog een halfuur voorbeschouwing en interviews klein nadeel tijdes de race gaan ze er soms uit voor wat reclame,wat ik spijtig vind anders heel wat beter dan de vrt trouwens je moet wel frans verstaan.vrt heeft de hele race om 23h50 toch nog uitgezonden. :mrgreen: :nuts: wanneer iedereen al de uitslag kende.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

En ik maar denken dat die Belgen zo'n langzame verbinding hadden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Tja en dan ga je je afvragen of de fia wel zo goed bezig is. En er is maar 1 team wat weer voordeel uit deze beoordeling haalt. :silenced:

Montoya rijdt de pits uit, licht nog duidelijk op rood.
Afbeelding

Of toch niet helemaal?

Afbeelding

edit: ik heb nu ook de bewegende beelden. En of de lichten nu wel of niet meer op rood stonden Montoya heeft ze ook wel makkelijk de kans gegeven hem te pakken.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Dat rode licht is toch niet echt te missen. Het enige wat hij daar hoeft te doen is te kijken of het rood of groen is. Zelfs toen het rode licht nog duidelijk aan stond maakte hij geen aanstalte om te stoppen. Gezien het commentaar van Plooi over de boze Ron Dennis ben ik bang dat Montoya deze toch het meest aan zich zelf te danken heeft.

Hoewel een complottheorie me toch meer aanspreekt. :mrgreen:
basNL
Contacteer:

Bericht door basNL »

Volgens mij moet er altijd een licht branden. Op de onboard is niet te zien ofdat hij rood of groen brand.

Die complot theorie is wel heel erg veer gezocht.

Dan hebben ze zeker ook de muur verplaatst zodat Jenson er tegen zou rijden.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

basNL schreef:Volgens mij moet er altijd een licht branden. Op de onboard is niet te zien ofdat hij rood of groen brand.

Die complot theorie is wel heel erg veer gezocht.

Dan hebben ze zeker ook de muur verplaatst zodat Jenson er tegen zou rijden.

Daarom stond mr Green er ook achter. :wink: Volgens mij is het ook zo dat groen brand als je mag rijden. En dat die niet branden is zeker los van of rood wel of niet brandt. Ik zeg dat het een duidelijke rijdersfout is. Helaas, want ik ben wel voor McLaren en die extra punten zouden niet verkeerd zijn. Maar ik heb goede hoop over hoe dit uiteindelijk allemaal af loopt, ik zeg Michael Andretti....
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Ik snap het probleem niet, op het moment dat de saftycar de start-finish lijn passeerde dacht ik f*ck nu moet hij achteraan sluiten. Toen hij toch door reed werd ik helemaal pissing omdat mij gelijk het incident met Frentzen in de Arrows op Melbourne te binnen schoot, die kreeg om dezelfde reden de zwarte vlag.
Regels zijn regels :!:
Niet zeuren over de straf maar wel vraagtekens zetten bij de zwaarte van de straf :!:
Oprichter van modelautoforum.nl
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

ff off-topic, Muit, ik ben blij dat je geslaagd bent, gefelicteerd :thump_up: :thump_up:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

motorhead schreef:ff off-topic, Muit, ik ben blij dat je geslaagd bent, gefelicteerd :thump_up: :thump_up:

ff off the topic: Inderdaad, gefeliciteerd! :thump_up:
boerke04

Bericht door boerke04 »

Off topic of niet, ik sluit me helemaal bij de vorige twee heren aan :mrgreen: :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie