Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mooie collectie heb je daar al, die ut cosworth wrc in het grijs heb ik ook,en vind ik nog altijd prachtig(goed bijhouden want deze gaat weg voor waanzinnige bedragen op e-bay enz..)die amg36 van ut staat ook in mijn lijstje van nog te kopen auto's die rode tereinwagen in dat een ford lightning ?? zou je daar enkele foto's van kunnen laten zien
Ik ben weer eens op het forum, laatste tijd niet veel tijd gehad
Heb weer een paar nieuwe modellen. Foto's volgen nog
Als eerste heb ik een zeer mooi Mercedes E klasse Combi gekocht van Kyosho. Dit model heeft echt lederen bekleding! Hij is in Champagne kleur! Hij is echt super mooi! Een aanrader.
De_Modelautogarage schreef:Zeer mooi model Richard.
Bedankt Wesley, Dat is het zeker
Toegevoegd na 3 minuten:
Deze wou ik ook nog ff laten zien. Ik heb van mijn S2000(Maisto) Sprint autootje( ) De velgen zwart gespoten. Graag je reactie en mischien nog mensen met goede ideeen voor deze Honda???!!!
Er zijn nog 2 Benzen onderweg uit Duitsland, dus meer foto's volgen nog. Ik heb de Clk met leer in heel aparte kleur blauw en een E klasse sedan in zwart metalic besteld!