Plaats hier de bugs van het forum

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Mark....
je hebt de posten aangepast dat we zelf onze berichten niet meer kunnen verwijderen, nu heb ik enn dubbele post geplaatst per ongeluk, maar kan ik deze niet meer verwijderen. geen probleem stuur een blauwe kaart. Nu word er gevraagd of ik een bericht wil schrijven naar de heren moderatoren om uit te leggen waarom ik een blauwe kaart verzend.... alleen nu krijg ik meteen het bericht dat alleen personen die bevoegd zijn om in het topic moderatoren te schrijven, hier een bericht kunnen posten...
dit vind ik jammer, meestal schrijf ik nl waarom ik een blauwe kaart geef en nu kan ik dat dus niet meer....

Groet Winno
Afbeelding
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Mijn fout Winno, dit was niet de bedoeling. Ik heb het inmiddels aangepast. Bedankt voor de tip :thump_up:
Oprichter van modelautoforum.nl
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Muiter schreef:
Harm-Jan schreef:Er is een probleem met de Poll op de Portal, hij geeft aan dat ik nog moet stemmen maar als ik dat doe, zegt ie dat ik het al heb gedaan (<- is ook zo :P ) maar dan hoort het er toch niet elke x weer te staan dat ik mag stemmen, maar dat ik al heb gestemd :?:

Dit was mij ook al opgevallen. Ik weet er nog geen oplossing voor.

Ik heb getracht dit probleem op te lossen. Bij mij werkt het nu goed.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Forum een kwartiertje geleden plat geweest, en shoutbox werkt niet meer :!:
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

De Forumklok is weer van slag, daarom kun je geen berichten plaatsen voor het tijdstip van het laatste bericht in de shoutbox :? :?
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Bij "Elke minuut het laatste autosport nieuws" op de portal doet de eerste link het nooit, deze blijft altijd http://www.modelautoforum.nl/cgroup=Sportsmotorsportsnews maard aar staat niks :doh:
Tim

Bericht door Tim »

Twee Dingetjes: Ik probeer al een tijdje via paypal een donatie te doen, maar dat lukt me keer op keer niet. En nee, dat ligt niet aan mijn beveiligingsinstelling, ik betaal regelmatig zonder probleem met paypal en alleen via dit forum lukt het niet. (dus: als niet bekend is waarom, hoe doneer ik dan?)

2: Over het bovenstaande heb ik afgelopen weekend een pm gestuurd naar Muiter, en nog nix gehoord. :(
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Harm-Jan schreef:Bij "Elke minuut het laatste autosport nieuws" op de portal doet de eerste link het nooit, deze blijft altijd http://www.modelautoforum.nl/cgroup=Sportsmotorsportsnews maard aar staat niks :doh:

Ik zal daar eens naar kijken.

Tim schreef:Twee Dingetjes: Ik probeer al een tijdje via paypal een donatie te doen, maar dat lukt me keer op keer niet. En nee, dat ligt niet aan mijn beveiligingsinstelling, ik betaal regelmatig zonder probleem met paypal en alleen via dit forum lukt het niet. (dus: als niet bekend is waarom, hoe doneer ik dan?)

2: Over het bovenstaande heb ik afgelopen weekend een pm gestuurd naar Muiter, en nog nix gehoord. :(

Ik heb geen pm van je ontvangen. Misschein heb je per ongeluk op de 'Voorbeeld' geklikt i.p.v. op 'OK' Doe ik ook nog wel eens :doh:
Ik zal je per e-mail informatie toesturen over hoe je zonder paypal kunt doneren.
Tim

Bericht door Tim »

Oke Mark, is gelukt.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

vandaag was de site slecht bereikbaar en er staan nu af en toe chinese tekens in woorden. ziet er gek uit. :?
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Gisteren Ma 19-07-04 was de site de gehele dag niet te bereiken voor mij. :thump_down:
Sinds vanmorgen wel weer, maar wel met lange wachttijden.
Hopelijk dat morgen weer alles als vanouds werkt.
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Digitalus meldt:
Vanmorgen 20/07/04 zijn wij bezig met een
noodzakelijke update van dutch7 (81.173.33.7)
Klanten die op deze server staan kunnen beamen
dat deze server vaak problemen geeft, vandaar
dat wij deze upate uitvoeren.

Helaas is enige downtime is te verwachten, maar wij
proberen alles zo snel mogelijk te laten verlopen
en de websites zo snel mogelijk weer online te
krijgen.
Wij verwachten dat u in de loop van de middag hier weer
gebruik kunt maken van de site.

Onze excuses voor het ongemak

bron...www.digitalus.nl

groet Winno
Afbeelding
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Ik kreeg net een e-mail van Digitalus:
Geachte klant,

Als u dit leest staat uw website op een nieuwe server. De upgrade die wij hebben uitgevoerd heeft niets opgelost en er bleef dus maar een ding over. En dat was alle sites over zetten op een nieuwe (snellere) server. Het is mogelijk dat er iets mis is gegaan met het overzetten, u kunt dan gewoon contact opnemen met support@digitalus.nl

Nogmaals onze welgemeende excuses en voor het geduld.

met vriendelijk groet,
Digitalus Webhosting

Ik hoop dat de problemen nu tot het verleden behoren. Als dat zo is een pluim voor Digitalus voor de goede service :thump_up:
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Muiter schreef:Ik hoop dat de problemen nu tot het verleden behoren. Als dat zo is een pluim voor Digitalus voor de goede service :thump_up:

Alleen jammer dat ze een oude backup gebruuikt hebben. Alle berichten die na zondag zijn geplaatst zijn verdwenen :evil:
Maarten

Bericht door Maarten »

Alle berichten die na zondag zijn geplaatst zijn verdwenen

Naast de verdwenen berichten is er ook 1 lid verdwenen. A. vd Winkel of iets dergelijks.
Gesloten