F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Nou dat brede vind ik nog niet zo een heel probleem. Kijk naar de la Rosa afgelopen jaar. Die was aardig aan het aanvallen en vloog er 2 keer dik voorbij zonder gelijk eruit te liggen. Het geeft de rijders wel de mogelijkheid wat meer risico te nemen. Jammer dat het uiteindelijk nauwelijks gebeurd maar opzich vind ik het wel mooi om wat afwisseling te hebben met dat soort circuits.

Zou alleen jammer zijn als het ten koste gaat van Spa. Begin dan met Hongarije. :yawn: :roll:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
CARROS

Bericht door CARROS »

Afbeelding
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Nog even terugkomend op de F2006 (ferrari) als hij zo gaat heten in ieder geval. Ferrari staat er immers om bekend dat ze niet echt naamvast zijn wat betreft hun straat- en f1wagens. Maargoed ik moet zeggen dat ik het een fraai apparaat vind. Stukken beter dan de Renault als je het mij vraagt, kan ook komen door de stickers.

Ik heb begrepen dat Acer nu hoofdsponsor is geworden. Als dat klopt, kan de wagen van Ferrari er weleens een stuk agressiever uit gaan zien (qua livery). Zwart-rood lijkt me zeker een optie. Hoop het wel, ben een beetje flauw van het zwart rood wit. Een zwarte voor- en achterspoiler lijken mij te gek. Groot Acer op de zijkant en Marlboro eraf!

Ik zal volgende week aandachtig het internet afspeuren op zoek naar platen van de F2006, op de dag dat ze hem lanceren.

P.S. Vind de McLaren (met pijn in mn hart) ook heel gaaf. Staat de wagen goed die kleur. Mogen ze vasthouden van mij. Of combineren met zwart en zilver. hmmmm
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Een Ferrari blijft altijd rood. Agressiever zal het niet worden. Acer is overigens geen hoofdsponsor. Dat blijft Marlboro gewoon.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Doe mij toch maar zwarte voor- en achtervleugel en de rest een iets donkerder rood dan nu. Dat brandweerwagen-rood vind ik er toch iets over eerlijk gezegd. Maar als de prestaties goed zijn ben ik dat kleurtje al lang vergeten :).
GiRacer
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

De nieuwe MP4-21 van McLaren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard met dank aan F1racing.nl :)

eerste reactie: spannende neus! Heel plat en laag.
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Doet me denken aan de mp4-19 en ook een beetje aan de renault, maar wat een prachtwagen :worshippy: . Nu maar hopen op goede resultaten, want mercedes heeft die motor niet veel kunnen testen op de baan.

Toegevoegd na 3 uren 13 minuten:

Afbeelding
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
GiRacer
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Idd, Martini als sponsor bij Ferrari.. Waarom werkt de IMG tag eigenlijk niet in mijn bovenstaande reply?
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

zalig!!!

ipv de Marlboro-streepjes kunnen ze nu beter de Martini-bolletjes zetten

ooh baby aah baby yeah baby, ooh baby aah baby yeah baby, martini baby
MARTINI . . .

8)
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Wat ik heb gelezen zal de bijdrage beperkt blijven. Wat toch wel spijtig is an sich.
De strepen van Martini over een auto zie ik wel zitten :drool:

maar goed, Bacardi (de eigenaar van Martini) op een vleugel of een side pot zie ik ook wel zitten. Misschien in samenwerking met Coca-cola :mrgreen:
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

I Stand corrected. Acer is inderdaad niet de hoofdsponsor. Ondanks het verlies van een gigant als Vodafone hebben ze met Acer en Martini toch weer een indrukwekkend pakket liggen vind ik. Ik hoop gewoon echt dat de auto nu ook er zal verschillen van de F2005. Dat zal wel want het wit is nu nergens meer voor nodig. Ik ben het niet eens met de rode kleur iets donkderder maken, vindt de rood prachtig. En dat is Ferrari heh...rood.

Trouwens, echt een mooie bolide die Mclaren. Ben benieuwd naar de Livery
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Morgen weten we het he, welk rood het gaat worden. Ik blijf allessinds hopen op het oude Scharlaken rood zoals hieronder(zoals ik al 8 jaar doe :) ).
Afbeelding

Maar zoals ik al zei, als hij maar de beste is dan hoor je mij niet klagen over pietluttigheden :).
Laatst gewijzigd door Yurinator op ma 23 jan 2006 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

hanzjepanzje schreef:I Stand corrected. Acer is inderdaad niet de hoofdsponsor. Ondanks het verlies van een gigant als Vodafone hebben ze met Acer en Martini toch weer een indrukwekkend pakket liggen vind ik. Ik hoop gewoon echt dat de auto nu ook er zal verschillen van de F2005. Dat zal wel want het wit is nu nergens meer voor nodig. Ik ben het niet eens met de rode kleur iets donkderder maken, vindt de rood prachtig. En dat is Ferrari heh...rood.

Trouwens, echt een mooie bolide die Mclaren. Ben benieuwd naar de Livery

Ach, waar ze nu mee rijden is al lang geen Ferrari rood meer.
Afbeelding
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

donker (Ferrarirood) zou wel eens mogen terugkomen, vind ik ook. Ze zeggen dat het oranje-rood agressiever overkomt en waarschijnlijk beter opvalt in de achteruitkijkspiegel (na het dubbelen natuurlijk) Zou wel eens willen zien of de moderne F1's met dat donkerrood zouden staan... Kwestie van gewoonte waarschijnlijk :)
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Ferrari lijkt me echt gaaf als ze donkerder rood en zwarte vleugels gaan voeren, old skool FIAT en Martini logotje, ik zeg doen! :thump_up:

De McLaren heeft een neusoperatie teveel gehad, vind het er niet uitzien!

Afbeelding
maarja als het maar werkt hè... :roll:
Gesloten