Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie aanwinsten joh, ik vind de 360 stradalle wel erg mooi... zal hem binnenkort ook maar eens aanschaffen.... En de formule 1 wagen is ook zeker niet de lelijkste, alleen ben ik niet z'on fan van formule 1 wagens, geef mij maar straat versies of race versies van ferrari, veel leuker
Ik meen ergens op de site van een on-line shop (denk dat het modelcarweb was) te hebben gelezen dat er regendruppels op de pitstop-versie zouden zitten.
Zou je daar eens een detailfoto van kunnen plaatsen, Frans ?
Ben namelijk erg benieuwd hoe dat er uit ziet in 1 op 18 !
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Hier de afbeeldingen met de regendruppels,en het profiel van de regenbanden afdruk op de baan.
Dichterbij kan ik niet fotograferen (geeft dan steeds de melding "te dicht,kan niet focussen)
idd Frans erg mooi gedetailleerd, nu moet Hotwheels de Poppetjes eens fatsoenlijk maken....
de Helm van Schumacher lijkt wel verkleurd, ziet er oranje uit, en de handen.....
maar verder echt geweldig.
Ferrari 250 GT Drogo Breadvan 24 H Le Mans (SHMR/SMS)
Ferrari F1 312 B Mario Andretti 1971 (Exoto)
Enzo Ferrari GT Fiorano Test Car (Hot Wheels Modif.)
Meer foto's op mijn website te bekijken op de foto pagina.
De Ferrari Enzo is gemaakt door R.P.Models en is op basis van een Hot Wheels model, gekocht bij: Autoshow : http://www.autoshow.at Dit model is uitsluitend verkrijgbaar in het mat-zwart.