Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Duidelijker kan het niet. Gaan jullie je normale Enzo inruilen voor de Elite?
Ik ga in ieder geval de Enzo Elite aanschaffen. De BBR en de Exoto uitvoeringen zijn mij te duur. Het moet ook leuk blijven.
Klein (groot?) minpunt van deze Elite Enzo: De airbox in de motorruimte
zweeft wel erg ver boven het blok...Dat past bij de 100% versie toch een stuk beter! Zo laat je wel punten liggen. Persoonlijk vind ik de upgrade van de F40 véél beter dan deze Enzo. Maar we wachten af van Elite ons nog gaat brengen...
De_Modelautogarage schreef:Ik heb bijna al mijn Ferrari modelen verkocht omdat ik de elite versie's ga kopen (niet direct).Persoonlijk ga ik toch voor de BBR bij de Enzo.
niet direct....
wanneer dan...
want sommige modellen zijn wel héél snel uitverkocht. En het ligt niet in de lijn der verwachtingen dat ze nogmaals uitgebracht gaan worden...
Mooi, die 575SA alleen heb ik het idee dat die er met dakje open er beter uit ziet, lijkt nu een beetje te schuin te zitten, hopelijk is dat alleen maar op de foto.
Echter hebben deze het nummer van de niet-elite versie, dus de normaal geprijsde...
ben erg benieuwd, wachten is nog op de testarossa en de superamerica elite... zouden er bijna zijn.... of??
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Erikderaaf schreef:Mooi, die 575SA alleen heb ik het idee dat die er met dakje open er beter uit ziet, lijkt nu een beetje te schuin te zitten, hopelijk is dat alleen maar op de foto.
Echter hebben deze het nummer van de niet-elite versie, dus de normaal geprijsde...
ben erg benieuwd, wachten is nog op de testarossa en de superamerica elite... zouden er bijna zijn.... of??
Aan de prijzen te zien zijn dit inderdaad geen Elite modellen.
forzamasta schreef:Klein (groot?) minpunt van deze Elite Enzo: De airbox in de motorruimte
zweeft wel erg ver boven het blok...Dat past bij de 100% versie toch een stuk beter! Zo laat je wel punten liggen. Persoonlijk vind ik de upgrade van de F40 véél beter dan deze Enzo. Maar we wachten af van Elite ons nog gaat brengen...
De normale Enzo was (helemaal in vergelijking met de normale F40) al best een aardig model. Je zult bij de Enzo meer moeten zoeken naar de verschillen, omdat de verschillen minder zichtbaar zijn van een afstandje als bij de F40.