wat vinden jullie van 'tuning' modellen??

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Optisch tunen, ja of nee?

Peiling eindigde op wo 15 aug 2007 18:44

Ja, dikke bumpers, grote spoiler, striping en hele dikke velgen graag!
0
Geen stemmen
Ja, maar wel subtiel, een subtiel setje bumpers en stijlvolle velgen staat iedere auto wel goed.
8
67%
Nee, een auto moet je in de oorspronkelijke staat laten, daar hebben designers over nagedacht en 99 van de 100 keer hebben deze hun werk goed gedaan.
4
33%
Nee, het maakt mij niet uit hoe mijn auto uitziet.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 12

kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Als ze gewoon die ferrari met rust hadden gelaten was er niks aan de hand geweest. Ferrari's horen geen grote chrome wielen te hebben. Daarvoor is die wagen veel te chique voor. Als ze hem dan tunen doe het dan niet te opzichtig..... 8) 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Dit jaar komt er ook een hele lijn met getunde hot wheels, waaronder Ferrari's op de markt !!!!!!! Modellen die ook bij discovery channel te zien zijn en gemaakt worden door West Coast Tuning.
Squid
Berichten: 105
Lid geworden op: di 17 feb 2004 19:24
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Squid »

en waar komt die informatie vandaan??, klinkt een beetje vreemd. Hoop dat ze geen ferrari's gaan tunen :evil:
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

die hotwheels zijn er toch al? Tenminste volgens mij heeft hotwheels al Ferrari's uitgebracht met van die onozele velgen...

voorbeeldje gevonden:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=45352&item=6906777109&rd=1
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Squid schreef:en waar komt die informatie vandaan??, klinkt een beetje vreemd. Hoop dat ze geen ferrari's gaan tunen :evil:


Ik werk bij de Hot Wheels distributeur voor nederland en heb er een paar samples van gezien. Als ik een lijstje heb en plaatjes zet ik ze wel in het forum. en nu ga ik voetbal kijken !!!
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Neeee, niet de Ferrari's!!
Als aanhanger van tuning moet k zelfs zeggen dat je die met rust moet laten, laat HW het maar lekker bij het tunen van 'normale' wagens houden :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

motorhead schreef:
Squid schreef:en waar komt die informatie vandaan??, klinkt een beetje vreemd. Hoop dat ze geen ferrari's gaan tunen :evil:


Ik werk bij de Hot Wheels distributeur voor nederland en heb er een paar samples van gezien. Als ik een lijstje heb en plaatjes zet ik ze wel in het forum. en nu ga ik voetbal kijken !!!


Werken is wel een groot woord... Je komt hem er wel eens tegen :D :lol: :mrgreen:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Zo kunnen wel het snelste over inside informatie beschikken als ze bij Hot Wheels weer iets nieuws hebben :thump_up: :thump_up:
Maar idd, ze mogen ferrari's idd niet verpesten door er van die fast and the furious wagens van te maken. :roll: :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

lekker makkelijk ja... zo weten we als eerste wat en wanneer en wat komt :mrgreen: ................toch?
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Nu nog wat contacten bij Autoart zoeken, verrrdorie ik wil een Mercedes E-190 Evo :twisted: :twisted: :lol:

(Btw als ik Hotwheels was zou ik Ferrari's met rust laten... Ze doen ook Lamborghini's volgens mij:http://mywebpages.comcast.net/eweston/Exotic18/Lamborghini/diablo_wcc-index.html)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Carfanatic
Berichten: 260
Lid geworden op: vr 30 apr 2004 17:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

///M Power schreef:Nu nog wat contacten bij Autoart zoeken, verrrdorie ik wil een Mercedes E-190 Evo :twisted: :twisted: :lol:


je bent niet de enige, helaas zul je tot augustus moeten wachten :thump_down:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Zou wel makkelijk zijn om een contact bij AA te hebben zodat deze ons ook kon voorzien van inside information...of misschien wel AA's kan reserveren (speciale modellen ). Maja je kunt niet alles hebben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Die Lambo ziet er anders niet slecht uit, alleen zijn ze weer uitgeschoten met de grootte van de velgen :? het hoeft gewoon niet zo groot!!
Enneh, die Mercedes wil k ook wel ns zien :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

is die lambo wel origineel hotwheels? Een lambo heb ik nog nooit eerder zo gezien! :?

Maar idd ze zijn weer te ver doorgeschoten met de grootte!
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Lijkt wel op die AutoArt idd, maar welke mafkees gaat daar aan sleutelen??
Afbeelding
Plaats reactie