Sjefske's Verzameling. 14-03: 1:18 AA Porsche 996 GT2
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ruil gaat niet door
De verkoper/ruiler heeft vandaag een zeer zwaar ongeval gehad en ligt in coma, in het ziekenhuis.. Toch jammer.
Anders hadden we hem evt. hier op het forum nog gezien..
Hij is namelijk porsche verzamelaar en wou ook hier op het forum eens een kijkje nemen
Maargoed,
Binnenkort de A4's

De verkoper/ruiler heeft vandaag een zeer zwaar ongeval gehad en ligt in coma, in het ziekenhuis.. Toch jammer.
Anders hadden we hem evt. hier op het forum nog gezien..
Hij is namelijk porsche verzamelaar en wou ook hier op het forum eens een kijkje nemen
Maargoed,
Binnenkort de A4's

Inderdaad zo dacht ik er ook over..Droes schreef:Dikke update, jammer dat de ruil niet doorgaat.. maja zo'n ongeval wens je natuurlijk niemand toe!!!![]()
![]()
Laat ons hopen dat hij het er gezond en wel vanaf brengt!
het is maar een modelauto..
Maar die man ligt dus wel in coma, dat wens je inderdaad niemand toe!
Nou de A4's zijn binnen hoor!
En wat een modellen!
De Sedan:

Moet je kijken hoe mooi die achterklep omhoog gaat, (Niet zo standaart net als de meeste met 2 stangetjes.. nee net als in het echt!!)

De A4 avant...

Samen..

Mijn mening:
Modellen zien er echt TOP uit!
Beter dan dat ik van minichamps had gehad, en ook erg leuke details! (bijv. gevaren driehoek in de kofferklep)
Dit model verdient dus een dikke goed:

Wat vinden jullie er van?
En wat een modellen!
De Sedan:

Moet je kijken hoe mooi die achterklep omhoog gaat, (Niet zo standaart net als de meeste met 2 stangetjes.. nee net als in het echt!!)

De A4 avant...

Samen..

Mijn mening:
Modellen zien er echt TOP uit!
Beter dan dat ik van minichamps had gehad, en ook erg leuke details! (bijv. gevaren driehoek in de kofferklep)
Dit model verdient dus een dikke goed:

Wat vinden jullie er van?
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer: