Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
@Andre: Ja ik weet het, dat vind ik ook maar niks
De auto lijkt er ook wat kaal en leeg door te worden, afgezien van de daklijn die er slechter vanaf komt.
Niet helemaal mijn smaak, maar als Bentleyfreak mag je deze natuurlijk niet missen.
Qua modelauto ziet het er schitterend uit en kan haast niet wachten op de vergelijkingsfoto's met andere 1:18 modellen.
Laat maar komen Rico.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Helemaal gaaf Rico ik blijf dit toch wel een bijzondere bak vinden !! helemaal super zijn de suiside doors die dan ook nog eens open kunnen Ze kunnen allemaal zeggen wat ze er van vinden, maar ik denk dat je gewoon een schtitterend model in huis hebt gehaald
man, man, man wat een geweldige bak is dit hij zit voorlopig al in m'n lijst voor model van't jaar 2009 .Wat een lengte , ik denk dat je met de standaard diepte van 35cm in de vitrinekasten om hem dwars te zetten tekort schiet Ik wist dat hij BIG was maar zo groot Terecht een superaanvulling aan jou toch al mooie Bentley-collectie Ricardo
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"