Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
frankrijkrijder schreef:ziet er goed uit hopelijk gaat otto het iets rustige aan doen met de modellen want het gaat wel erg veel kosten om alles bij te houden
Idd frankrijk rijder,
En je moet niet zeggen van, ok, ik koop ze binnen een maand of drie wel,
dan zijn ze twee keer zo duur....
Oeh, voor de Leon ben je helaas te laat. Dit topic is naast het discussie topic ook een topic waarin ik de pre-orders gestart heb. Je kan je opgeven voor nieuwe pre-orders. In dit geval is die van faberuari nog niet de deur uit. Als je de posts goed door leest, dan weet je hoe het werkt
November? Dat moet al lang en breed binnen zijn geweest. De modellen van december kwamen afgelopen week binnen....
Bij wie had je besteld? had je direct ge-preordered bij Otto?
Ik heb nog geen nieuw lijstje, maar zodra die komt en ik weer een pre-order post maak hier, zal ik wel even terugbladeren kijken of mensen al iets melden. Alleen het schiet niet op als iedereen maanden van te voren al zegt ik wil hem, gelukkig is dat momenteel nog niet het geval. Althans niet massaal