F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

helaas kan je hier niet de grijns op zijn gezicht zien die hij toen nog (wel) had :mrgreen:
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

fish88 schreef:hier de beelden

http://www.youtube.com/watch?v=mzkvfG13vT0
Je kan overduidelijk aan de beelden zien dat hij hier zelf een paar slagen naar links stuurt.

Mijn mening is dus dat hij het met opzet heeft gedaan :thump_down:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Als hij niet naar links had gestuurd had hij de bocht in ieder geval niet gehaald, hij zat veel te ver aan de binnenkant.

Ik dacht zelf ook aan opzet toen ik de slomo beelden zag, maar op normale snelheid ziet het er wel oprecht uit, met blokkerend wiel en paniek.

Maar ja, de beslissing is genomen en het heeft zo weinig zin om er over te discussieren, die beslissing van de stewards is er nu, terecht of onterecht.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Zijn rechter wiel blokkeerde ook een beetje...Het enige wat Schumacher expres fout gedaan heeft,is het aantrekken van dat afschuwlijke overal... :cry:
Wat ik weer jammer vind is dat Flavio de truienverkoper weer naar Bernie moest om te gaan klagen over deze actie...
Jammer dat het weer zo moet gaan. Ik geef Kimi de grootste kans vandaag...of Webber moet gaan verassen!
Fijne race!
Droes

Bericht door Droes »

hmmm jah.. als i de eerste keer naar links stuurt kan je er nog inkomen, wsl brak i achteraan uit ofzo.. dan zou ik zeggen, niet expres.
maar midden in de bocht stuurt i nog is rechtdoor (links zeg maar) dan krijg ik het wel het gevoel dat i het wat 'forceerd'.

Terecht? hmm mss wel.. maar ze verkloten er wel een spannend F1-seizoen mee :doh:
een seizoen waar we al jaren op moeten wachten hebben :| :|

Mijn Renault-hart zegt goed voor alonso, als i geen pech krijgt wint i de GP, that simple..
Ben jaren fan geweest van Schumi (tot renault terug meedeed :angel: ) maar dit vind ik toch wel jammer voor hem.....

achja, mss wordt het toch nog een spannende race.. maar ik vrees van niet! :eh: :thump_down:
Afbeelding Afbeelding
Curbstone Models
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

fish88 schreef:hier de beelden

http://www.youtube.com/watch?v=mzkvfG13vT0
ik heb die beelden nog eens goed zitten kijken.... maar kan niet echt zeggen dat Schumi het expres deed....

misschien dat het er zo uitziet in de slomo.. maar for real is het al over voordat het begonnen is. Als je in die tijd een plannetje kan uitdenken dat je misschien wel in de weg kan gaan staan voor de achterop komende alsonso mag je van mij wel wereldkampioen worden...

en meteen als schumacher stil staat komen er auto's achter hem langs... logisch dat je hem niet meteen in z'n achteruit ramt en gas geeft...

dat hij hem daarna af laat slaan.... das knullig ... zelfs voor Ide
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

117ayrton schreef::D ik citeer hier nu eens wat jacques villeneuve zei over wat schumacher deed regelrechte schande ,(lees op teletekst vrt) dit is wat een rijder er van zegt ,dus heren schumacher fans deze heer zal toch wel weten waar hij over spreekt zeker ,verder zeg ik er geen woord meer over,het is toch nuteloos
Er is geen knijterhard bewijs dus hateseflats hebben we niks aan :mrgreen: het enige wat Villeneuve moet doen is oppassen dat ie niet met zijn wijde pak aan de vangrail blijft hangen :lol: je kan toch iemand met zulke wijde kleding niet meer serieus nemen :snooty: Villeneuve is nooit vrienden geweest met Schumacher, dus ja wat een reactie ook.

Maar goed gefeliciteerd aan de Alonsofans met het kampioenschap :thump_up: :angel:

:shock:
Afbeelding
Kijk Mosley & Ecllestone bij de Ferrarimotorhome, het bewijs dat ze in dienst zijn van Ferrari :angel: :mrgreen: :lol:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Misschien maar het beste dat ik geen commentaar ga geven...zou nog gebanned worden.

Gelukkig maakt Coulthard met zijn cape veel goed...maar niet alles.
Lassy

Bericht door Lassy »

fish88 schreef: Montoya kon trouwens vorijg jaar van laatste plaats naar 5 klimmen, kijken of schumacher dat ook op dit circuit kan doen :whistle:
Ja dus :mrgreen:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Na de uitval van Kimi was het :yawn:

Die oude DC met z'n capeje was leuk, en Kimi die aan de Bavaria ging vond ik ook wel strak! :mrgreen:

Hulde ook voor Albje en Schumi! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Curbstone Models
Contacteer:

:worshippy: aan Kimi.... die marshalls zouden mij stampend van die McLaren hebben moeten trekken....

en dan gewoon een bavi gaan nippen op een scheepie...

punten voor deze race
+ Barrichello.. gewoon strak
+ Coulthard.. SUPER Coulthard... hij zou die cape altijd moeten dragen
+ Alsonso... goed gereden
+ Schumacher.. toch nog 5e.. niet geheel verloren dus

-- Button... go home
-- McLaren het ziet er leuk uit.. maar rijden ho maar
-- Massa, had ik meer van verwacht
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Nog even over Villeneuve...

Iemand die inhaalt achter een safety car, zou eigenlijk géén superlicentie mogen hebben :whistle:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

klote race met mooie 2de en 3de plaats :thump_up: jammer dat ze niet zoals in amerika doen door de leiders naar voren te halen zodat het gevecht nog spannend word. Maar nee Montoya moet eerst iets van 6-7 wagens nog inhalen.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Curbstone Models
Contacteer:

fish88 schreef:klote race met mooie 2de en 3de plaats :thump_up: jammer dat ze niet zoals in amerika doen door de leiders naar voren te halen zodat het gevecht nog spannend word. Maar nee Montoya moet eerst iets van 6-7 wagens nog inhalen.
Helemaal mee eens.... gewoon doorlaten die nummers tig....
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik zal maar niet herhalen wat keke rosberg zei over schumacher,maar al bij al toch een mooie race van de schum geef ik toe,spijtig voor webber en kimi maar ja je moet kunnen uitrijden zo simpel is het :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten