Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
volvofiel...mooie fotokes zo op dat ijs,die fiatjes zijn ook wel tof...
straatauto, is vrijdag amerikanen dag...mooie wagens die chevy en lincoln.. mn kapper had indertijd een amerikaan en een citroen dyane...de amerikaan was voor het wkend..door de week reed hij met de dyane.. ik spreek hier over de jaren 70
Per vergissing had ik mijn bericht 2x gepost.
Ik krijg het 2e niet meer weg maar wél gewijzigd.
Dan nog maar een paar foto's.
De MG heb ik wellicht al eerder laten zien
De Morris is weer helemaal jaren 70: Zwart vinyl dak en blikken sport-wieldoppen.
MGB GT Coupé Mkll 1969 Auto art
Morris 1300 GT Vitesse
Laatst gewijzigd door straatauto op vr 21 dec 2007 15:29, 2 keer totaal gewijzigd.
straatauto schreef:Mooie modellen Volvofiel!
Vooral de Ford Vedette. Ik heb hem zelf in de IXO-uitvoering; iets andere kleur maar qua detallering exact gelijk.
Zie pagina 13 van mijn topic waar hij samen met het "beeldmerk" van Tripoux staat afgebeeld.
Je winterse foto's bewijzen dat het hier om zeer recent fotomateriaal gaat.
IJzingwekkende mooie foto's Volvofiel!
Mijn medefotorouteredactielid schoot vanochtend een mooie plaat van de zeldzame Chrysler/Sunbeam Avenger. Het lijkt me stug dat Straatauto daar geen model van heeft...
Is een Hillman Avenger dezelfde? Daar is nl. wel een model van.
Van een Chrysler/Sunbeam Avenger volgens mij niet. Of heb ik dat mis?
Toegevoegd na 3 minuten:
Ik zie nu pas je foto's, Straatauto
Mooie auto's weer. Van die Morris heb ik geloof ik nog ergens een klein 'speelgoedautootje' liggen, lak is er al helemaal af. Is wel heel oud. Toch maar eens opzoeken
Ja hoor Tripoux en Volvofiel, van de Hillman Avenger (haast hetzelfde als de Sunbeam/Chrysler) is er een model van Vanguards (en ik heb hem).
Als er morgenvroeg genoeg daglicht is zal ik hem fotograferen.
Mooie foto op je "fotoroute" Tripoux! Lijkt zelfs v.w.b. de wielen op mijn model.
Vergeet Chummy DJ niet, je landgenoot. Dat maakt 4. Een bijpassend plaatje.
Het is echter een open genootschap: voel je welkom.
Ik zie trouwens op een willekeurige website dat de Alpine 106, die ik van Altaya heb voor 9,95 euro, in exact dezelfde uitvoering van Nostalgie maar liefst 28,50 euro kost! Hij lijkt er niet alleen op, het is helemaal precies dezelfde.
straatauto..die mehari
trouwens die vw is ook tof...
ik ben volop aant wachten op mn Alpine Renault Monte carlo en Peugeot 305 die ik heb gekocht via internet in Nederland..waarvoor dank aan tripoux
naar deze kijk ik ook al uit,is er eind januari 2008
de Alpine 310 schaal 1/18 van norev
Vergeet Chummy DJ niet, je landgenoot. Dat maakt 4
.
De 3 Musketiers waren ook met 4 Aramis, Athos en Porthos. Hoewel ze bekend staan als de drie musketiers spelen hun avonturen zich af met vier personen. De vierde musketier is waarschijnlijk zelfs de bekendste: D'Artagnan
Weer mooie foto's van mooie wagens
Die 305 lijkt mij ook wel wat Chummy!
Vandaag weer op de Franse toer: Al eerder werd er gevraagd om de R17 welke ik dus niet heb.
Ik heb wél een R15 welke Norev uit een oude mal gemaakt heeft vandaar dat hij wat grof oogt.
De 1e Espace vindt ik echter super; vooral in deze herkenbare kleurstelling.
Renault Espace 1984 Universal Hobbies
Renault 15 TL 1975 Norev
Laatst gewijzigd door straatauto op ma 24 dec 2007 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
straatauto,het zijn weer 2 mooie uit de renault stal...die 15 is wel speciaal zo een oude norev,is die van plastiek?
ik heb enkele zeer oude norev(jes) die ik indertijd als kleine jongen zelf heb gekocht...zijn er tussen de topic lezers nog die er van deze hebben ,deze zijn volledig van plastiek