Volvofiel's collectie
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Dankje! Maar het komt puur door de verkoop van modellen/wieldoppen dat het modelautopotje gespekt wordt.buttonfreak schreef:Gefeliciteerd! Het gaat maar door!
De volgende "spekking" die vaststaat zal een of twee we(e)k(en) vóór de eerstvolgende NAMAC-beurs zijn: dat wordt m'n salaris weer gestort

Nog leuker: de feestdagen komen er weer aan

- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
Neenee, zeker nietbuttonfreak schreef:[..]
Nou het is bijna alsof je het vervelend vind dat je je auto's verkoopt ofzo

Het is alleen om aan te geven dat er nu meer updates zijn dan normaal. Mijn loon is nl. niet dermate hoog om meerdere Stahlbergs per maand aan te schaffen. Drie of vier per twee maanden is eigenlijk "normaal".
Bovendien moet ik nu toch echt opruimen, vandaar dat mijn 'verzameling' wieldoppen ook te koop is. Ik zet ze niet op MP ofzo, maar als iemand er eentje zoekt die ik heb, dan laat ik diegene dat weten. Zo ben ik nu in onderhandeling met iemand over een zgan Daewoo wieldop.
Leuke bijverdiensten hoor, alle wieldoppen die ik heb zijn gewoon eerlijk gevonden. En ze gaan niet gratis weg.
Het is gewoon te vol thuis. Ik zit ook nog te denken om mijn huidige vitrines te verkopen en er twee hoge, ruimtebesparende kasten voor terug te kopen.
Maarja, het geld groeit me niet op de rug...

- rpmobilitydesign
- Schaal: 1:18
- buttonfreak
- Contacteer:
Jep, dat adviseer ik aan iedereen. Doe ik al sinds ik ze verkoop/weggeef aan kennissen.buttonfreak schreef:[..]
Ja, mensen verliezen ze wel eens. Ik zet ze vast met een tieribje. Geef dat als tip mee aan de nieuwe eigenaar. Wel een vieze aangelegenheid trouwens, wieldoppen die van de wielen zijn af gekomen zijn vaak goed smerig.
Klopt, je krijgt vieze handen van al die remstof. Maar als je ze op een bepaalde manier aan de zijkant vastpakt, blijft het beperkt tot een klein streepje zwart op je vingers.
Altijd leuk als je er eentje vindt.

Re: Volvofiel's collectie
Lange tijd stil geweest hier.
Inmiddels ben ik (het jongste!) lid van de Volvo 300 Club en de 'restauratie' van de 343 is in volle gang.
Mede hierdoor is het verzamelen en dit forum op een lager pitje gekomen. Er zijn wel wat updates;
-Ford Ka
-Daffodil (DAF30)
-Iveco Daily (bedoeld voor ombouw)
-Volvo P1800
-Vanavond nog een S40, dankzij ViperArry.
Ach ja. Als je meer met 1:1's bezig bent komt er vanzelf de klad in het verzamelen.
Het hoeft voor mij ook niet meer zo nodig. Eigenlijk interesseren alleen de Volvo's me nog, met name de oudere modellen. Ik kijk uit naar de 850 in 1:18 van AutoArt.
Daarnaast kabbelt het met de Stahlbergs rustig voort.
Overigens wil ik niet zeggen dat ik stop met verzamelen. Zeker niet. Het wordt alleen wat minder actief.
Inmiddels ben ik (het jongste!) lid van de Volvo 300 Club en de 'restauratie' van de 343 is in volle gang.
Mede hierdoor is het verzamelen en dit forum op een lager pitje gekomen. Er zijn wel wat updates;
-Ford Ka
-Daffodil (DAF30)
-Iveco Daily (bedoeld voor ombouw)
-Volvo P1800
-Vanavond nog een S40, dankzij ViperArry.

Ach ja. Als je meer met 1:1's bezig bent komt er vanzelf de klad in het verzamelen.
Het hoeft voor mij ook niet meer zo nodig. Eigenlijk interesseren alleen de Volvo's me nog, met name de oudere modellen. Ik kijk uit naar de 850 in 1:18 van AutoArt.
Daarnaast kabbelt het met de Stahlbergs rustig voort.
Overigens wil ik niet zeggen dat ik stop met verzamelen. Zeker niet. Het wordt alleen wat minder actief.
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Denk dat het ook bij je leeftijd hoort
Mijn eerste auto was me ook alles waard, alles moest er ook een beetje voor wijken. Na verloop van tijd raak je er toch een beetje op uitgekeken (denk ik) en ga je je energie weer in andere zaken stoppen (wellicht een vriendin wie zal het zeggen)
Maar waar blijven de foto's ?

Maar waar blijven de foto's ?
ben je bekend met neo scalemodels?
Een nederlands bedrijfje dat 1/43 resinmodelletjes maakt die voor 42,50 niet eens echt duur zijn

Een nederlands bedrijfje dat 1/43 resinmodelletjes maakt die voor 42,50 niet eens echt duur zijn

- buttonfreak
- Contacteer:
Daar heeft ie zowiezo een paar van...
Neo volg ik op de voet, maar bedankt voor de tip
Eerst eens naar de uitlaat van de 343 kijken. Die hangt redelijk los en is goed te horen.
Hij mist 3 ophangrubbers...

Eerst eens naar de uitlaat van de 343 kijken. Die hangt redelijk los en is goed te horen.
Hij mist 3 ophangrubbers...

Glad I could help.....
De S40 was zo´n buitenkansje dat ik m bijna blind voor je mee had genomen.
De 2e S40 inmiddels die van Zevenaar naar Ulft verhuist.
De S40 was zo´n buitenkansje dat ik m bijna blind voor je mee had genomen.
De 2e S40 inmiddels die van Zevenaar naar Ulft verhuist.