Mijn jaaroverzicht 2012 van naar mijn smaak de mooiste aanwinsten. Door mijn eigen 2CV zeer gekleurd door eendjes in model. De andere aanwinsten vond ik ook mooi, maar ik vond deze selectie wel super. Sommige die ik al heel lang zocht, maar te duur vond en die plotseling toch op mijn pad vond voor een mooie prijs.

Deze is gebouwd door Hans in afwijkende kleurenn maar zo mooi.

Een afgetakelt eendje. Wat was ik blij dat ik deze versie vond. Nota bene in een stripwinkel.

Deze had ik nooit verwacht te vinden, de Corgi Ecosse transporter en nog wel voor een klein prijsje.

Mede door de crisis besloot Minicars in Zaandam te sluiten, maar daardoor kon ik dit model toch aanschaffen voor een goede prijs.

en deze wilde ik ook al graag, maar was te duur tot ik hem voor een 10 tje tegen kwam bij Randell.

Ja ik heb deze aangeschaft in de voor mij grote maat 1 op17 en uiteindelijk heb ik 3 versies.

Dit is volgens mij de Dinky die alle Dinky verzamelaars wel willen en ik vond hem in Houten voor weer een klein prijsje, Zeer bespeelt, maar door mij weer completer gemaakt.