En al vast een Polizei update

sorry, foutje, bedankt

Ron

Idd, ik heb zelf ooit eens 2CV gereden, de enige manouvre, die je kan dan met deze auto is: dak openmaken en genieten van de zon, laat iemand anders het werk dan doenFordMustangGT schreef:Met die Polizei moet je volgens mij niet een PIT manouvre doen:
Beste Chummy DJ,chummy dj schreef:mooie mercedessen ronnie
hierbij foto van een ouden blikken mercedes sl uit mijn collectie..
Dat is juist de charme van dit model, het heeft een speelbaar leven gehad, 99.99% van mijn collectie zal nooit bespeeld worden / is geweest.chummy dj schreef:er staat geen merk op,ik weet alleen dat het speelgoed is van de jaren 60...omdat ik het heb gekregen,van een familie lid...die er indertijd nog mee gespeeld heeft...ik wilde deze gewoon maar is laten zien....
Bondracer, bedankt voor je inputBondracer schreef:ja ...en die Unimog is zeker de moeite qua model, je weet dat deze bij mij altijd een vleugje (jeugd)sentiment met zich meebrengd![]()
Super Ron
Wel Dr Phil; zoals een paar topics terug had ik je reeds verteld dat ik tijdens mijn legerdienst in Duitsland (1988) de eer heb gehad zo'n Unimog (van de jaren 60) voor een dikke 10 maand te besturen met een shelter achterop voor de transmissietroepen. Vond dit altijd een uitzonderlijk werkpaard en als je er eenmaal inzat zat je precies in een sportwagen (je lag er half in)MB 500 Sec Ronnie schreef:[
Maar vertel eens aan Dr. Phil, wat is/zijn je ervaring(en) met (deze) Unimog ?
Ron
Guy, ik herinner het me weerBondracer schreef:Wel Dr Phil; zoals een paar topics terug had ik je reeds verteld dat ik tijdens mijn legerdienst in Duitsland (1988) de eer heb gehad zo'n Unimog (van de jaren 60) voor een dikke 10 maand te besturen met een shelter achterop voor de transmissietroepen. Vond dit altijd een uitzonderlijk werkpaard en als je er eenmaal inzat zat je precies in een sportwagen (je lag er half in)MB 500 Sec Ronnie schreef:[
Maar vertel eens aan Dr. Phil, wat is/zijn je ervaring(en) met (deze) Unimog ?
Ron![]()
![]()
dus leuke herinneringen aan deze Benz Workaholic![]()
groeten Guy