Ottomobile 1:18 straat discussie topic
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic
Heb net de foto's op de website van Otto bekeken, maar vind hem niet mooi genoeg voor dat bedrag mede omdat het een sealed body is.
De enige reden voor mij om hem te kopen zou zijn om er geld aan te vierdienen, maar dat lijkt me niet eerlijk tegenover verzamelaars die dan naast het net vissen.
De enige reden voor mij om hem te kopen zou zijn om er geld aan te vierdienen, maar dat lijkt me niet eerlijk tegenover verzamelaars die dan naast het net vissen.
OttOmobiles van Mr Dj M nu ook te zien op http://www.routenationale.com/collectio ... obile.html
Er wordt nog aan gewerkt om het nog mooier en completer te maken, maar het begin is er.
Er wordt nog aan gewerkt om het nog mooier en completer te maken, maar het begin is er.
- Mr. Dj M.
Mooi hoor Tripoux, voel me vereerd
Montezemolo, wil je wel op het lijstje er bij gaan zetten hoor als die er staks is

Montezemolo, wil je wel op het lijstje er bij gaan zetten hoor als die er staks is

- Montezemolo
- Contacteer:
Graag, ik begrijp dat dit model rond de 50,- Euro gaat kosten !?Mr. Dj M. schreef:Mooi hoor Tripoux, voel me vereerd![]()
Als dat zo is, mag je mij op de lijst zetten.
Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
- Mr. Dj M.
Klopt en daarbij ziet het er eigenlijk altijd beter uit dan op de Otto foto's. Ze moeten eens een ander contrastrijker en wat donkerder achtergrondje gaan gebruiken denk ik
April wordt een dikke release maand volgens mij!

April wordt een dikke release maand volgens mij!
ik wil ook een aantal Venturi's
1 zo houden en 1 of 2 ofzo ombouwen naar LM versies!!!
2 ga ik er zelf bestellen, mss via forum nog 1 extra ...
1 zo houden en 1 of 2 ofzo ombouwen naar LM versies!!!
2 ga ik er zelf bestellen, mss via forum nog 1 extra ...
- Mr. Dj M.
Gisteren zijn de pakketten op de post gegaan met de 106'en.
Jullie kunnen ze dus snel verwachten

-
Hoe kun je pre orderen? Doen jullie het via het forum ofzo in een clubje? Ik heb mijn oog al een tijdje op Ottomobile, fantastische modellen, maar vaak pastte ze niet binnen mijn collectie (je kan tenslotte niet alles verzamelen
) Maar die Venturi 400 GT ziet er wel fantastisch uit, en past precies in mijn collectie, dus het zou jammer zijn als ik die mis.

-
Mr. Dj M. schreef:Gisteren zijn de pakketten op de post gegaan met de 106'en.
waarneer ga je feb afhandelen kwa bestellen?
- Mr. Dj M.
Ik regel dat samen met m'n broertje en nog een mede forummer, in totaal kunnen we er dus zes bestellen.iceman-kimi schreef:Hoe kun je pre orderen? Doen jullie het via het forum ofzo in een clubje? Ik heb mijn oog al een tijdje op Ottomobile, fantastische modellen, maar vaak pastte ze niet binnen mijn collectie (je kan tenslotte niet alles verzamelen) Maar die Venturi 400 GT ziet er wel fantastisch uit, en past precies in mijn collectie, dus het zou jammer zijn als ik die mis.
Ik denk echter dat ieder van ons ook een exemplaar wilt, dus er kunnen er nog drie mee doen

Voor hoe het bij Otto werkt, zie hun website.
@frankrijkrijder: Modellen zijn besteld, moet nog even de berichten sturen aan iedereen voor de betalingen.

broer woont op zelfde adres?
-
OK, ik zal zelf wel even proberen die club (?) te joinen.Mr. Dj M. schreef:Ik regel dat samen met m'n broertje en nog een mede forummer, in totaal kunnen we er dus zes bestellen.iceman-kimi schreef:Hoe kun je pre orderen? Doen jullie het via het forum ofzo in een clubje? Ik heb mijn oog al een tijdje op Ottomobile, fantastische modellen, maar vaak pastte ze niet binnen mijn collectie (je kan tenslotte niet alles verzamelen) Maar die Venturi 400 GT ziet er wel fantastisch uit, en past precies in mijn collectie, dus het zou jammer zijn als ik die mis.
Ik denk echter dat ieder van ons ook een exemplaar wilt, dus er kunnen er nog drie mee doen![]()
Voor hoe het bij Otto werkt, zie hun website.
@frankrijkrijder: Modellen zijn besteld, moet nog even de berichten sturen aan iedereen voor de betalingen.

- Mr. Dj M.
Ja, we wonen beide nog bij de ouwe luiexit schreef:broer woont op zelfde adres?

En dat kan natuurlijk, maak je denk ik weer twee mensen blij meeiceman-kimi schreef:OK, ik zal zelf wel even proberen die club (?) te joinen.

dus ze maken geen probleem dat er 2 bestellingen naar zelfde adres gestuurd worden ... 2 verschillende namen volstaan dan.Mr. Dj M. schreef:Ja, we wonen beide nog bij de ouwe luiexit schreef:broer woont op zelfde adres?![]()
dan kan ik er een aantal zien te bestellen voor ombouw op te doen
- Montezemolo
- Contacteer:
Jullie zijn mij toch niet vergeten
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH