Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
En nu wachten tot de fotos klaar zijn van de Porsche Matchbox collectie, die upload ik morgen, volgende week verwacht ik weer 2 hotwheels bij de post, fijne avond iedereen!
In het begin toen ik met het verzamelen van Hotwheels/Matchbox begon had ik ze bijna allemaal nog in OVP en hing ik ze aan de muur maar naarmate de collectie groeide had ik daar geen overzicht meer in dus heb ik ze een poosje in Plano 5324 cases gedaan en aan de muur gehangen dat was het beste en mooiste resultaat maar ook dan ineens ruimtegebrek: dit idee had ik van een mede verzamelaar uit Canada, waar ik al jaren mee chat ik noem hem wel es The lord of the Hot Wheels, bekijk zn kanaal maar eens daar legt hij ook uit hoe hij ze in die cases stalt - https://www.youtube.com/watch?v=oOjnOLD-cpU overigens de collectie van deze man gaat richting de 30.000 hotwheels in alle variaties uitvoeringen enz echt een geweldigge inspiratiebron haha hij noemt zn kanaal WTFFOR. Ze zitten nu in de Hotwheels en Matchbox koffers, wegens ruimte gebrek, aangezien de Porsche kamer steeds voller komt te staan er mogen dan wel geen 1:18s bijgekomen zijn maar elke andere schaal wel , bovendien heeft mn vriendin haar intrek ook in die kamer genomen met haar Mickey Mouse collectie