Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
van die zwarte heb ik geen doos maar van de rode wel, die doos is niet zo speciaal , is eigenlijk een gewoon karton met een papier van sms opgekleefd. kan je zeker niet vergelijken met een ovp van BBR of Kyosho
de lak is vrij goed bij mij , maar kom ook nooit met mijn handen aan deze modellen want dan zie je je vingerafdruk op de lak plus ze staan in een acryl display zodat er geen stof op kan komen. al mijn duurdere modellen heb ik in zo een display, is wel handig moet je ze nooit afstoffen en je kan ze overal zetten
heb verleden maand nog een modelletje cadeau gekregen van de toekomstige schoonmoeder ( zag het staan op een rommelmarkt en heeft het meegenomen) weet niet of het echt veel waart is omdat het op schaal 1/20 is
Dit is geloof ik het model dat Shell destijds heeft uitgebracht van dit model. Ik heb hem laatst nog verkocht voor €12,50 excl. doos Maar wel een toffe schoonmoeder heb je