Hermann heb wel gelijk: New Edge schopt(e) behoorlijk meer kont !

waarbij aangetekend dat er ook deze keer weer geen ruk over zal blijven van het mooie dak, de stoere velgen en andere details in productietrim...
Die Amerikaanders hebben ze de mooie Chevy Volt gegeven, daarna hebben de Duitsers hem lelijk gemaakt... Maar ja, Duitsers en design, daar is ook al decennia niets meer uit voort gekomen...Diciotto schreef:Hoog tijd dat er gesplit wordt van die Amerikaanders... Dit trekt werkelijk nergens op.
Waar is de tijd dat ik Opel fan was ...
('k Zal 't ermaar bij zeggen: toen er nog Monza's, GT's, Manta's en ja, Calibra's reden...)
Manta's, Calibra'sDiciotto schreef:Hoog tijd dat er gesplit wordt van die Amerikaanders... Dit trekt werkelijk nergens op.
Waar is de tijd dat ik Opel fan was ...
('k Zal 't ermaar bij zeggen: toen er nog Monza's, GT's, Manta's en ja, Calibra's reden...)
Lamborghini mag inderdaad wel eens een nieuw design-trucje leren, net als Aston Martin trouwens. Het rijtje DB9 klonen begint immers net als bij Porsche met de 911 een beetje voorspelderlijk te worden...rsh_scuderia schreef: En Bieck heeft gelijk. Het wordt tijd dat Lambo eens met wat nieuws komt. Hoeveel die Ducati 1048 luchtinlaten wel stoer zijn, maar die Audi lijnen mogen ze wat mij betreft wel weer overboord kieperen