Ok dan, mn 1000 ste post hier. Een update van mn eigen topic. En wat voor update......
T is nogal even een tijdje geleden dat ik hier voor t laatst actief aan het posten was.
Ik ben er een behoorlijke poos tussenuit geweest, met reden.
Vanaf oktober vorig jaar ben ik begonnen aan een restauratie van een 1:1 kever. De kever is van een vriend van mij en samen maken we er weer een strakke ride van.
Helemaal concours, dat gaat niet lukken vrees ik (daarvoor was ons laswerk nog niet strak genoeg).
Omdat je daar in het eindproduct weinig van ziet zal het sowieso wél een geslaagde resto worden.
Genoeg gekletst... tijd voor fotos!

Ik aan t werk.
Meer zien, je vindt t hier:
http://www.keversite.nl/forum/viewtopic ... 19&t=20340
2e reden is VEEL mooier!

Over ongeveer 6 weken word ik vader!
Wat t wordt is nog een grote verrassing..... zwangerschap verloopt prima met bijna geen klachten!!
Dus stond het verzamelen lange tijd op een heeel laag pitje, en werd er ook niks ondernomen met de Bertby kasten die al een poos op voorraad lagen.
Toen de babykamer bijna klaar was was er weer wat tijd om hiermee verder te gaan. Afgelopen zaterdag hebben we ze opgehangen en zondag gevuld.
Daarna even snel fotos gemaakt... te weinig licht en te weinig tijd genomen, mijn excuses dus voor de kwaliteit.
Zo ziet de modelkamer er momenteel uit.
De linkerkast bevat de Viper Le Mans historie, met modellen van 1994 tot en met 2003, de rechter alleen straat auto's.
1994 en de klantauto's voor Le Mans 1996
In 1995 reden er helaas geen Vipers mee, de RT/10's uit 1994 zouden meerijden maar kwamen niet door de Qualifying (als ik t goed heb)
In 1996 reden er 2 teams met Vipers rond op Le Mans.
Canaska Southwind Motorsport en Oreca.
Beiden fabrieksteam voor Dodge... beiden met hun eigen ontwikkeling.

Oreca heeft later de ontwikkeling voor zijn naam genomen.....
1997
1998 (de Vipers worden oppermachtig op Le Mans)
1999
2000 (lineup compleet!)
2001 (All French Vipers at Le Mans)
2002
2003 (voorlopig het laatste Viperjaar)
Bij het inpakken gelijk beslist de Eagles-Race modellen te gaan vervangen door Minichamps of Ixo's. Er is dus weer t nodige te verzamelen de komende tijd.....
Daarnaast zitten er nog een paar gaten in de Le Mans verzameling. Gaten die als het goed is in de loop van het jaar zullen worden gevuld met Ixo's.
Hierna... de kast met straatmodellen.