2 x nieuw, Ferrari 250 TR LM '60, Heco & Ferrari 333 SP, BBR, LM '98.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Montezemolo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Mooie 333 met deze keer geen rood als kleur. Mooi hoor :worshippy: :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

1 van mijn favoriete Ferrari racers! Geweldig model en een mooi informatief stukje historie! Mijn complimenten weer! :worshippy: :worshippy: :worshippy:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Super gaaf model, Dirk :worshippy: :drool: Pracht foto's en wat een info :thump_up: :worshippy:
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Laatste updat voor de zomerstop

Bericht door Ferrari10flrb »

De laatste update voor de zomerstop:

Ferrari 250 GT lwb, 1st Tour de France 'd automobile 1956, De Portago/Nelson. TOP Model
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Tour de France was een race dwars door Frankrijk van meer dan 3000 km en bestond feitelijk uit meerdere races in één race: 6 races op circuits, twee heuvelklims, dragrace en een lange afstandsrally. Ferrari won de TDF 9 keer. Tot 1964 was de TDF zo ongeveer de belangrijkste GT wedstrijd daarna werd een aantal jaren de de TDF niet meer gehouden en vervolgens meer in de recreatieve vorm

Ferrari 250 GT lwb, 5th overall, 1st GT Mille Miglia 1956, Gendebien/Washer. TOP Model.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Mille Miglia van 1956 was de ultieme revanche na de nederlaag in 1955 op eigen grondgebied tegen Mercedes. Ferrari bezette maar liefst de 1e 5 plaatsen. De 250 GT won de GT klasse voor 4 Mercedessen 300 SL.

Beide modellen zijn prima gedetailleerde TOP modellen. Was wat negatief over dit merk maar deze zijn erg mooi. (motorkapklemmen, riemen, "houten"stuur, mooie spaakvelgen en ruitenwisser in goede verhoudingen) Tevens vind ik de grijze kleur erg mooi.

Dit was de laatste update voor mijn vakantie vanaf as donderdag.
De bedoeling is om tot eind augustus een "verzamelstop" te houden. :angel:

BIJDEZE ALLE FORUMLEDEN EEN FIJNE VAKANTIE TOEGEWENST.
Montezemolo
Contacteer:

Mooie update weer. Blij dat je een zomersstop inlast kan ik in therapie tegen jaloezie :mrgreen:

Prachtig weer, met de juiste info :worshippy:

Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Leuke update :thump_up:
Afbeelding

Forza Ferrari
Autofan

Bericht door Autofan »

Prachtige wagens weer! :worshippy:
jonnoT

Bericht door jonnoT »

:shock: Dit is weer echt kwijlwerk, Dirk :drool: :drool: Deze Top Models zijn helemaal Top :thump_up: :worshippy:
Ferrari10flrb
Contacteer:

update

jonnoT schreef::shock: Dit is weer echt kwijlwerk, Dirk :drool: :drool: Deze Top Models zijn helemaal Top :thump_up: :worshippy:
Gaat lekker met je verzameling, ga zo door! Site ziet er ook prima uit!! :worshippy:
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Ik heb een Ferrari 512 en een Matra 650 en je zegt dat het na 1964 voor recreatie was?
Ferrari10flrb
Contacteer:

TDF

buttonfreak schreef:Ik heb een Ferrari 512 en een Matra 650 en je zegt dat het na 1964 voor recreatie was?
Misschien niet helemaal het juiste woord de TDF is na 1964 een aantal jaren niet verreden en vervolgens wel weer t/m 1986. Maar de TDF had (bij mijn weten) niet meer de status die het aanvankelijk had. Het was de belangrijkste race voor GT's tot 1964. De Matra en 512 zijn echter sportscars.

Maar misschien kan Vivado hier wat meer informatie over verstrekken.
Ferrari10flrb
Contacteer:

Verjaardags update.

Tot op heden lukt het me goed om aan de opgelegde zomerstop te houden :angel: . Nu moet ik ook toegeven dat ik de laatste weken ook geen gezochte modellen tegen ben gekomen. Dus dat is dan weer een geluk bij een ongeluk. :angel:

Maar ik ben in juli jarig geweest en heb dus wel 2 modellen laten sponsoren. (even geen camera tot mijn beschikking)

Ferrari 250 TR, 1 st Targa Florio 1958 van Bang.
Afbeelding

Wederom een topper van Bang uit de laatste series. Super gedetailleerd voor bijzonder weinig geld.

Ferrari 550 GTS Maranello, 1st FIA GT 2003. Kit van BBR........ :doh:
Afbeelding

Tja en dan nog iemand zien te vinden die deze kit van BBR voor mij in elkaar wil en nog belangrijker ook kan zetten...........tegen een redelijke prijs.........

Normaal gesproken koop ik geen kits gezien mijn 2 linkerhanden en het gebrek aan geduld. Deze uitvoering van de 550 stond echter hoog op de lijst der gezochte Ferrari's en er was vrijwel geen belangstelling voor op Ebay dus maar geboden en voor een erg mooi prijsje gewonnen.
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Ben helemaal niet jaloers op die 250 TR van Bang :evil: Geluksvogel :D Schitterend model, Dirk. Zo iets winnen terwijl je zit te verbranden op het strand :P
Montezemolo
Contacteer:

Wauw :shock: die TR is gaaf, man wat waren dat voor die tijd mooie bolides :worshippy: :worshippy:

En succes met de kit, geen plannen om het zelf eens te proberen :?:

Autofan

Bericht door Autofan »

Die TR is een beauty 1ste klas! :worshippy:
Plaats reactie