Topic voor games!

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Re: Topic voor games!

Bericht door rsh_scuderia »

belcar schreef: Edit: Weet iemand of het mogelijk gaat zijn om de vrijgespeelde wagens uit Prologue over te zetten naar GT5 :?: Ik dacht zoiets gelezen te hebben dat dit op de PSP wel zou gaan :think:
Die kans acht ik vrij groot, maar voor de echte beleving moet je natuurlijk wel beginnen met een oude Mazda of Diahatsu :D
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Francorchamps zou te gek zijn. Geweldig circuit :dance:

Wat ik jammer vond aan GT4 is dat als je Sarthe II niet echt de klassieke baan was. Dus geen geen cichane voor de Dunlop Brug , recht op de ESSES af , door Tretre Rouge en dan 5 km boenderen over het rechte stuk.
eigenlijk best wel gek, want andere circuits waren wel "aangepast"in verschillende vormen
Hopelijk hebben ze dat dit keer wel gedaan
brambo009

Bericht door brambo009 »

belcar schreef: Edit: Weet iemand of het mogelijk gaat zijn om de vrijgespeelde wagens uit Prologue over te zetten naar GT5 :?: Ik dacht zoiets gelezen te hebben dat dit op de PSP wel zou gaan :think:
heb eens gekeken op men psp en je kan auto's omzetten van psp naar ps3 maar er staat niet precies bij naar welk spel :?:
(waarschijnlijk GT5) dus veronderstel ik dat het wel zou mogelijk zijn :thump_up:

:dance: spa en TOpgear !
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
rsh_scuderia
Moderator

De Tokyo Games Show (TGS) 2010 is vandaag gestart.
De belangrijkste game voor mij blijft Gran Turismo 5.
Er zijn weer wat nieuwe zaken gepresenteerd;
* Laguna Seca has been completely rebuilt and will return for GT5. Trial Mountain has also been confirmed.
* “Gran Turismo Anywhere” will allow you to manage B-Spec races, right from your computer. You’ll be able to hold B-Spec races with your friends from anywhere in what are called “Remote Races”.
* GT5 will feature a series of special events such as the Karting Experience, the AMG driving school, The Stig Challenge, Jeff Gordon NASCAR School, Sebastien Loeb Rally Challenge, and Gran Turismo Rally.
* Point-to-point rally stages will be automatically and randomly generated – you’ll have to depend on your co-driver to give you the best instructions about the road ahead.
* Rally mode can be played either on or offline.
* Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity, affecting the surface conditions of the track dynamically.
* Weather conditions are randomized. Forecasts for your race will be available but may not be entirely accurate, just like the real world.
* Polyphony Digital has helped Red Bull Racing’s Adrian Newey design the X1 Concept – an “ultimate” racing car, free of any technical regulations.
* Polyphony Digital has worked to improve engine sounds.
* Yamauchi admits that, in certain situations – such as standing race starts in the rain with 15 other cars on the screen kicking up spray in front of you – the game may not be able to hold 60FPS. Otherwise, it will strive to hold 60FPS as often as possible.
* The Volkswagen Kubelwagen, which has a drive system like the first beetle, and the amphibious Volkswagen Schwimmwagen will be in the game.
* Many things didn’t make the cut in Gran Turismo 5, and work on Gran Turismo 6 has already begun.
De VW Samba bus is ook weer een leuk nieuwtje :D .
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

The Stig Challenge
:worshippy: ff alle auto's testen en kijken of je net zo snel bent als Ben Collins The Stig :mrgreen:

Point-to-point rally stages will be automatically and randomly generated – you’ll have to depend on your co-driver to give you the best instructions about the road ahead.
Weer eens wat anders dan een parcour 50 keer crashen en daarna uit je hoofd weten hoe het moet :oops:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Harm-Jan schreef:
Point-to-point rally stages will be automatically and randomly generated – you’ll have to depend on your co-driver to give you the best instructions about the road ahead.
Weer eens wat anders dan een parcour 50 keer crashen en daarna uit je hoofd weten hoe het moet :oops:
Exactly! :worshippy:

Le Mans met schitterende nachtgraphics en dan nog een plensbui, dat wordt echt genieten! :drool: :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jahaaaaaa....

De Signature Edition gaat al weer niet op voor Nederland....

Moet mss maar eens een PS3 zoeken. Kan iig mijn wagens vanuit de PSP importeren. Dat schiet dan vast lekker op. :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
jerico
Contacteer:

Bericht door jerico »

http://www.bartsmit.com/ps3-gran-turism ... re-edition

Voor diegene die de signature edition wil hebben...

gr
Afbeelding
belcar

Bericht door belcar »

Heb GT5 al besteld en bij ons was de signature edition al niet meer te krijgen :evil: , nu is het enkel nog wachten tot 3 november (als de release weer niet van datum veranderd)
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
v8-vette

Bericht door v8-vette »

ik kijk echt uit naar gt5.
in de tussen tijd nog maar even dirt 2 gekocht,ook echt een aanrader :thump_up: :worshippy:
Droes

Bericht door Droes »

Ik heb (weet niet meer hoeveel jaren terug) een PS2 samen met GT4 gekocht, was zo n PS2 doos met GT logo's op etc..
Is het bekend of dit er weer komt met een PS3 en GT5??
Wou handig voor mij aangezien GT5 de enige reden is dat ik een PS3 zal gaan kopen.
Afbeelding Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Die komt er zeker. In Japan heb je er zelfs een blauwe PS3 voor :eh:
De GT5 serie zal een boost kunnen zijn voor de verkoop van PS3' s, dus daar zal zeker een pack bij komen :)
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Harm-Jan schreef:Ik heb net de Collectors Edition van GT5 besteld, voor de liefhebber, bij Bol.com komt die met een schaalmodel van een speciale 1:43 2009 Kyosho Nissan GT-R Spec V.
Zag zaterdag dat bol.com de afbeelding en omschrijving had gewijzigd, maar even navraag gedaan.
Interne navraag bij de Prdouctmanager heeft uitgewezen dat in eerste instantie de verkeerde informatie heeft gestaan bij de game 'Gran Turismo 5 - Collector's Edition'. Per abuis is de beschrijving vermeld van de game 'Gran Turismo 5 - Signature Edition' waarbij een modelauto en een sleutelhanger extra wordt geleverd. Met de uitlevering van uw bestelling ... op 3 november 2010 wordt de 'Gran Turismo 5 - Collector's Edition' versie geleverd. De game 'Gran Turismo 5 - Signature Edition' wordt niet door bol.com aangeboden.
Eikels :evil: nu maar bij bart Smit halen is ie ook nog eens 5 euro goedkoper :mrgreen:
Droes schreef:Ik heb (weet niet meer hoeveel jaren terug) een PS2 samen met GT4 gekocht, was zo n PS2 doos met GT logo's op etc..
Is het bekend of dit er weer komt met een PS3 en GT5??
Wou handig voor mij aangezien GT5 de enige reden is dat ik een PS3 zal gaan kopen.
@Droes http://www.eplaza.com/playstation-3-250 ... -turismo-5 maar MediaMarkt zal wel weer goedkopere hebben :mrgreen:
rsh_scuderia
Moderator

Vergeet ook niet te onderhandelen over je PS3 trouwens. Zeker bij de Mediamarkt :D
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Laat GT5 inderdaad maar komen! Kan niet wachten :dance:
Dat is dan wel het voordeeltje dat mijn Xbox360 paar weken terug kapot is gegaan :mrgreen:
Binnenkort dit stuurtje nog even bestellen: http://www.logitech.com/nl-nl/gaming/wh ... vices/4172, bij GT4 had ik zo'n stuurtje, speelt super!
Op dit moment zit ik even te twijfelen om F1 2010 aan te schaffen, maar aan de andere kan vermaakt ik me op dit moment prima met Battlefield Online.
Afbeelding
Plaats reactie