Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Diciotto
Schaal: 1:43

Re: Mr. Dj M. --> Porsche 993 Carrera S (MOD)

Bericht door Diciotto »

Wat is zo'n 993 toch :drool: :worshippy: :dance:
Knap gedaan zenne !
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Gave wagens. Die Mito is een mooi staaltje Italiaans design, tof model :worshippy: :worshippy: .
Afbeelding
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Bericht door Mr. Dj M. »

Thank guys voor de reacties, met al die nieuwe Autoart Porsches zal dat merk zeker worden aangevuld in de toekomst :thump_up:

De GT-R is nu overigens bijna klaar, dus als het allemaal lukt, morgen een update :cool:
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> NEW: Nissan GT-R35 (MOD) + Honda Integra TypeR

Bericht door Mr. Dj M. »

Sinds vrijdag heb ik het pakket binnen waarin een viertal wagens zaten: Mazda 3 sedan (Mondsee), Mazda Mx-5 (10Y Anniversary Gate), Peugeot 406 coupe (Gate) en een Honda Integra Type-R (Autoart). Onder de 406 zaten tuningswielen, die waren bedoeld voor de GT-R, maar de orginele wielen werden gelukkig wel bijgeleverd. De Mx-5 had ik al en ook de 406 en de Intergra, het was dan ook de bedoeling de Mazda 3 te houden, de tuningswielen te gebruiken en de rest weer te verkopen. Voor de Honda had ik misschien al een koper, m'n broertje had waarschijnlijk wel interesse....

Het liep echter een beetje anders en heb uiteindelijk besloten juist de Mazda 3 weg te doen. Daar heb ik Andre blij mee kunnen maken en hij zal hem morgen als het goed is ontvangen. De Mx-5, die mag sowieso wel weg want die staat in exact dezelfde uitvoering al in de kast. De Honda Integra Type-R mag blijven, het model had ik al wel maar de kleur nog niet en ik vind hem zo gaaf dat hij maar gewoon in de collectie moet! De Peugeot 406 moet nog worden voorzien van de orginele wielen en dan blijft hij waarschijnlijk wel hier. Het model heeft in ieder geval het andere model wielen dan de 406 die ik al had, die het meer moderne wieltype heeft. Wel is deze nieuwe geel, maar de bumpers zijn niet verkleurd en eigenlijk is het best wel leuk dat geel!

Goed over enige tijd dus zal dus ook nog deze aan de verzameling worden toegevoegd, de Peugeot 406 coupe:
Afbeelding

En vrijdag meegenomen bij de V&D in Utrecht, een modelletje dat ik wel graag wilde hebben aangezien er geen 1:18 van deze body is, de moderne Opel GT:
Afbeelding
(Deze wordt nog wat geupdate, dus betere foto's volgen nog als dat allemaal gedaan is!
Een puntje is bijvoorbeeld de binnenspiegel, één stuk doorzichtig plastic i.p.v. zwart materiaal....)

Zo dan nu de updates die ik op foto kan showen, als eerste de Integra. Ik vond de kleur dus zo gaaf dat ik hem gewoon in de collectie wilde. Het is geen Honda kleur maar het staat hem wat mij betreft heel goed! Echt een dik sportief kleurtje en met het bijpassende blauwe interieur erg mooi! Nou eigenlijk alleen de witte met dat vette rode interieur nog, maar die heeft als nadeel natuuurlijk de plastic achtige wielen die "net" niet de zelfde kleur zijn als de lak....

Vandaag even een leuk fotomomentje gepakt bij ons voor, ze zijn druk bezig met bouwrijp maken en de zooi opruimen, maar dat leverd wel leuke fotolocaties op :cool:
--- Honda Integra Type-R (Autoart) ---

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo en dan nu de tweede update die helemaal klaar is, de GT-R 35. Gisteren aan het einde van de avond begonnen met het afmaken van deze auto, vanochtend daar nog de logo's op de wielen aan toegevoegd en toen was het foto tijd! Het model heb ik dus gekocht zonder wielen en uitlaateindstukken, een nieuwe spoiler was nog niet af maar er waren wel Japanse kentekenplaten. De spoiler is afgemaakt door hem zwart te spuiten en het bovenstuk toe te voegen. Dat was een stukje van een simpel hardplastic bakje dat je vroeger bij de groentenman kreeg. De uitlaateindstukken zijn gemaakt van een alluminiumbuisje, op de juiste lengte gezaagd, op het model gelijmd en aan de binnenkant voorzien van een laagje zwarte verf. De gemonteerde wielen zijn 39mm tuningswielen welke verchroomd waren. Deze heb ik mat zwart gespoten (gaat veel verf verloren en je 100ml Tamiya busje is alweer 50% leger...) en voorzien van GT-R logo's. Wielen zijn nog steeds draaibaar en stuurbaar!
Het eindresultaat ook samen met m'n broertjes GT-R op de foto gezet :cool:
--- Nissan GT-R35 (Autoart MOD) ---

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

WOW wat een Bak, die Nissan :drool: vind jouw uitvoering heel wat bruter dan die van je broertje martin :cool:
de Honda ziet er ook goed uit :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Hele gave foto's van een paar mooie modellen! De spoiler is niet zo mijn smaak, de zwarte velgen des te meer :worshippy:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
yordy

Bericht door yordy »

Hij is mooi geworden :thump_up: . Toch wel een beetje spijt, dat ik het project zelf niet afgemaakt heb :mrgreen: .
DORIFTO RULES!!!
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Thanks guys en Yordy had je ook een beetje het idee het zo te gaan doen of had je andere plannen?
yordy

Bericht door yordy »

Ik had hetzelfde idee kwa kleuren, alleen zou ik de spoiler (horizontale gedeelte) wit spuiten, ziet er nu grijs uit, maar nogmaals :thump_up: .
DORIFTO RULES!!!
Bien

Bericht door Bien »

Ik moet zeggen dat de GT-R er wel héél erg goed uit ziet zo! De modificaties geven hem net dat beetje extra uitstraling t.o.v. het standaardmodel vind ik. Is echt heel mooi geworden.

En de Integra is ook een plaatje, zoals altijd bij AA :worshippy:

Is de Opel GT in 1:24 :?:
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Leuk dat je dezelfde ideëen had Yordy! het bovenste deel van de spoiler komt op de foto's niet zo mooi uit als in het echt. Het is mat geschuurd plastic en dat effect wil ik wel graag behouden, maar als het wat witter was dan was het wel mooier geweest omdat het thema dan doorzet. Dat ben ik met je eens :thump_up:

@Bien: Dankje! en ja ik hoop dat de voorganger van de Integra nog eens op de lijst komt bij Autoart :cool:
De Opel Gt is inderdaad 1:24.
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Mooie Jappen , vooral die Honda is in het blauw super , heb hem ook in de collectie gehad maar ivm
de ruimte zijn deze verdwenen.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Heerlijke aanpassingen op de Nissan zeg, zo ziet hij er nog bruter uit. De Honda is ook erg fraai in deze kleur :drool: De andere modellen mogen er uiteraard ook zijn. Moet wel zeggen dat de Mazda ook erg fraai is, André heeft er een mooie aanwinst aan :thump_up:
Scapa888

Bericht door Scapa888 »

Die GTR is een dikke Jap geworden zeg. Ziet er erg bruut uit. Die velgen zijn echt gemaakt voor deze witte GTR :cool: Honda is ook een leuk modelletje. Dat blauw staat hem goed. :thump_up:
Afbeelding
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Vooral die Jappen zijn schitterend, Dj M, echt heel stoer :worshippy:

En wit met zwarte velgen is altijd top! :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie