Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
vindt ik ook , zelfs de super elite kunnen er niet aan , alleen cmc , zelfs BBR vindt ik niet zo mooi afgewerkt ( toch als we het over de motor hebben)
Toegevoegd na 45 minuten:
hierbij nog een overzichtsfoto van hoe een deel van de collectie is ondergebracht , de laatste foto´s met de ijzeren kast zijn niet zo mooi
de 2 voorgaande foto´s moet je nog eens aandachtig bezien , dan kan je zien dat deze modellen voorlopig in deze kast in mijn alleenstaande garage zijn ondergebracht plaatstekort
Ik kan er echt niets anders van maken!
Wat een absolute TOP collectie.
p.s. hoe verhoud een revival zich naast de F500 van Exoto wat verhouding betreft? Marty
je kan dit zien op de foto waar de sharknose opstaat ( en met de transporters op de achtergrond)
naast die sharknose staat het exoto model en schuin daarachter het revival model, je ziet duidelijk dat de exoto een stuk groter is ( het is dus geen veredelde revival)
heb nog wat modelletjes staan in een andere kast maar zal deze in de loop van de week 0ok eens posten ( de niet Ferrari modellen staan bij mijn ouders op de zolder in afwachting tot ik iets groters heb )